prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
vijesti
Dječji tjedan

Dječji tjedan

U Osnovnoj školi Bedekovčina obilježen je Dječji tjedan kroz niz radionica usmjerenih na razvijanje životno-praktičnih i tradicionalnih vještina kod djece i mladih. Ove aktivnosti, organizirane u suradnji s Krapinsko-zagorskom županijom, imale su za cilj poticanje kreativnosti, timskog rada i jačanje povezanosti učenika s prirodom, kulturom i svakodnevnim životnim vještinama.

Job shadowing u Španjolskoj u sklopu Akreditacije

Job shadowing u Španjolskoj u sklopu Akreditacije

U sklopu aktivnosti druge programske godine Akreditacije Erasmus+ u području odgoja i obrazovanja Srednje škole Ban Josip Jelačić, školski pedagog Miroslav Miljković je boravio na praćenju rada (job shadowing) od 4. do 7. ožujka 2024. godine. u srednjoj školi IES Enric Soler i Godes. 

Naša zrnca dobrote

Naša zrnca dobrote

Projekt “Na putu dobrote” autorice Sandre Vuk iz Osnovne škole Sveta Nedelja svake godine potakne učenike posebnog razrednog odjela Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke da se također uključe.

Večer hrvatske glagoljice i glagoljaštva

Večer hrvatske glagoljice i glagoljaštva

U utorak, 28. veljače 2023. godine u OŠ “August Šenoa” u Osijeku održano je javno događanje za učenike i roditelje, “Večer hrvatske glagoljice i glagoljaštva”. Događanje je održano povodom spomena na 22. veljače 1483. godine, kada je  dovršen tisak prve hrvatske otisnute knjige, Misala po zakonu rimskoga dvora, koju stoga često nazivamo hrvatskim Prvotiskom.

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.