Na CARNET-ovoj konferenciji za korisnike iz visokog obrazovanja THECUC 2025, u okviru glavne sesije razgovaralo se o tome kako projekt e-Sveučilišta doprinosi modernizaciji i unaprjeđenju svakodnevnog rada na sveučilištima.
Na CARNET-ovoj konferenciji za korisnike iz visokog obrazovanja THECUC 2025, u okviru glavne sesije razgovaralo se o tome kako projekt e-Sveučilišta doprinosi modernizaciji i unaprjeđenju svakodnevnog rada na sveučilištima.
Nova verzija Nacionalnog informacijskog sustava obrazovanja odraslih (NISOO) u potpunosti digitalizira proces odobravanja i usklađivanja programa za obrazovanje odraslih.
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET, u sklopu projekta BrAIn (Primjena digitalnih tehnologija temeljenih na umjetnoj inteligenciji u obrazovanju), poziva sve učitelje i nastavnike na novi ciklus webinara pod nazivom „Nastavnici za nastavnike“.
THECUC 2025: Digitalna transformacija i inovativne metode poučavanja kao pokretači promjena u visokom obrazovanju.
CARNET je održao online radionicu “CARNET privatnost – izrada privola”, namijenjenu odgojno-obrazovnim djelatnicima koji u svom radu upravljaju privolama.
Prva epizoda podcasta Chilli con CARNET o umjetnoj inteligenciji u učionicama Osnovne škole Ivan Pupačić.
Pridružite se radionicama uživo u Osijeku i Varaždinu i upoznajte najnovije usluge CARNET-a.
Pozivamo vas da nam se pridružite u četvrtak 16. listopada u 13 sati na webinaru pod nazivom „Kako smo proveli kurikul Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene?”.
CARNET organizira novi ciklus radionica namijenjenih odgojno-obrazovnim djelatnicima s ciljem predstavljanja CARNET-ovih novih usluga.
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET objavljuje Javni poziv za recenziju predmetnih sadržaja temeljenih na e-Škole DOS-ovima. Ovim javnim pozivom pozivaju se pojedinci, predmetni stručnjaci – učitelji i nastavnici osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj, na prijavu za pružanje usluge recenzije izrađenih predmetnih sadržaja koji pokrivaju 100 % važećeg kurikuluma odnosno doprinose ostvarivanju 100 % odgojno-obrazovnih ishoda kurikuluma za pojedini nastavni predmet i razred.