Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.

Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
Istraživanja pokazuju da danas većina djece posjeduje pametni telefon koji im već od rane dobi omogućuje pristup internetu. Mnoga djeca većinu vremena na pametnim telefonima igraju igre ili se dopisuju sa svojim vršnjacima, često unutar različitih grupa u aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera i slično.
Različiti medijski korisnici društvene mreže koriste na potpuno drugačiji način. Pritom osobito možemo razlikovati aktivno i pasivno korištenje mreža.
Maturanti Vukovarske gimnazije u sklopu 15. Festivala prava djece, aktivno sudjelovali na radionici “Što sa sobom kad ne scrollam? Mindfulness i društvene mreže” te predstavili svoj plesni video izričaj “Budi i ti nekome svjetlo,” naglasivši važnost održavanja ravnoteže između digitalnog svijeta i stvarnih odnosa.
Način korištenja društvenih mreža može utjecati na doživljaj sebe te na to kako se osjećamo i koliko smo zadovoljni sobom u različitim područjima života. Uz ovaj edukativni digitalni kviz djeca i mladi mogu osvijestiti koriste li društvene mreže aktivno ili pasivo i kako to na njih utječe.
6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održat će se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.
Istraživanje su proveli učenici trećeg razreda Gimnazije Vukovar, koji osim što su osmislili, prikupili i obradili podatke, konstruirali su, proširili i restrukturirali vlastito znanje o korištenju društvenih mreža, te razvili istraživačke vještine jačajući vlastito razumijevanje procesa znanosti i znanstvenih spoznaja.
Sva su naša ponašanja motivirana našim psihološkim potrebama, a osvještavanje potreba koje nas motiviraju na korištenje društvenih mreža cilj je jedne od radionica iz edukativnih materijala “Digitalni mediji i mentalno zdravlje“.
U projektu “TikTokovima Cetine” učiteljice Osnovne škole Ivana Lovrića, Sinj društvenu mrežu TikTok povezale su s alatom Google Maps pomoću kojega su predstavile mjesta koja su, zajedno s učenicima, posjetile prateći tok rijeke Cetine.
Na radionici za srednjoškolce, koju u sklopu Mjeseca hrvatske knjige organiziraju Knjižnice grada Zagreba – Gradska knjižnica i Portal medijskapismenost.hr, sudionici će istraživati kako i zašto koriste društvene mreže te kako prepoznati svoju granicu između normalnog i prekomjernog korištenja interneta.