U vremenu u kojem dominiraju slike i kratki videozapisi, učenici često komuniciraju “brzo” – s malo riječi i još manje dubine.
U vremenu u kojem dominiraju slike i kratki videozapisi, učenici često komuniciraju “brzo” – s malo riječi i još manje dubine.
Učenici Osnovne škole Ernestinovo iz Ernestinova i Osnovne škole Josipa Antuna Ćolnića iz Đakova surađivali su u međunarodnom projektu.
U OŠ „Pavao Belas“ u Brdovcu već dugi niz godina njeguju se vrijednosti suradnje, otvorenosti i inovativnosti u poučavanju.
Učenici OŠ Sveti Petar Orehovec sudjelovali su u eTwinning projektu “Fast vs Sustainable Fashion” kojeg su provodili s partnerima iz Francuske, Italije, Rumunjske, Španjolske i Švedske.
Učenici školskog zbora, kao i petih, šestih i sedmih razreda Osnovne škole Meje iz Splita s mentorom Markom Čupićem, prof. glazbene kulture u šk. god. 2024./25. sudjelovali su u cjelogodišnjem eTwinning međunarodnom projektu “Music story ”.
eTwinning projekt Moja kreativna i zabavna učionica osmišljen je u kolovozu 2021. godine, a projektne aktivnosti provodile su se i u ovoj nastavnoj godini.
10. lipnja 2025. godine u predvorju Osnovne škole „Antun i Stjepan Radić“ u Gunji svečano je otvorena izložba učeničkih radova pod nazivom „U svijetu likovnih umjetnika 7“. Izložbu je otvorila školska knjižničarka i voditeljica projekta, dr. sc. Anita Tufekčić, uz nazočnost učenika i njihovih učitelja.
Ovaj članak prikazuje provedbu međunarodnog eTwinning projekta Legends and heroes among us u Osnovnoj školi Popovac. Projekt je okupio učenike i učitelje iz više europskih zemalja s ciljem istraživanja povijesnih ličnosti, kulturnih legendi, suvremenih junaka te razumijevanja univerzalnog koncepta herojstva. Učenici su razvijali digitalne, jezične, kulturne i komunikacijske kompetencije kroz niz kreativnih i suradničkih aktivnosti – izradu loga, zajedničke karte, videopozive, izradu e-knjige i stripa, plakate, prezentacije i radionice. Poseban naglasak stavljen je na timski rad, interkulturalnu suradnju te kreativno izražavanje kroz digitalne alate.
U sklopu eTwinning projekta SUSTAINABLE: Sparking Understanding of SDGs Through AI and Novel Approaches in Balanced Learning Environments škole su svaki mjesec provodile aktivnosti temeljene na drugoj metodi poučavanja povezane s jednim od 17 globalnih ciljeva održivoga razvoja i odgovarajućim međunarodnim ili svjetskim danom koristeći digitalne alate i alate umjetne inteligencije.
Učenici 7.a i 7.b razreda Osnovne škole kneza Trpimira iz Kaštel Gomilice ove školske godine sudjeluju u međunarodnom eTwinning projektu pod nazivom e-Tales of Safety – A Journey Towards Online Responsibility, pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Tine Parać.