Obratite posebnu pozornost na to kako društvene mreže i internetski sadržaji utječu na vaše osjećaje, misli i ono što radite pa pokušajte pronaći više pozitivnih i motivirajućih sadržaja i ljudi koje ćete pratiti.
Obratite posebnu pozornost na to kako društvene mreže i internetski sadržaji utječu na vaše osjećaje, misli i ono što radite pa pokušajte pronaći više pozitivnih i motivirajućih sadržaja i ljudi koje ćete pratiti.
„Kako si? – Pitanje koje mijenja svijet škole“ je naslov Erasmus + projekta Osnovne škole Šestine koji se provodi u školskoj 2025./2026. godini. Cilj projekta je jačanje mentalnog zdravlja učenika i djelatnika škole.
U sklopu Erasmus+ projekta “Be Green, Be Well”, pedagoginja OŠ Bedenica Valentina Škledar i učiteljica hrvatskoga jezika Silvija Dragija sudjelovale su u edukativnom tečaju “Mental Health Awareness for Teachers and Students”, koji se održao od 6. do 11. listopada 2025. u prekrasnom mjestu La Laguna na Tenerifima.
Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja, u OŠ Matije Gupca u Zagrebu u četvrtak, 9. listopada 2025. održana je Večer mentalnog zdravlja pod motom Mentalno zdravlje u svakodnevnici. Ovo događanje okupilo je učenike, njihove roditelje i učitelje u zajedničkim aktivnostima, razmjeni iskustava i kreativnim radionicama koje potiču ravnotežu uma i tijela.
Učenici sudjelovali su u šestom izdanju Europskog tjedna mentalnog zdravlja od 19. do 25. svibnja 2025.
Šestero učenika Osnovne škole Popovac – Deborah Hranić, Ela Kovač, Lana Rudnički, Matej Knez, Toni Koprivec i Luka Šumiga – boravilo je u Slovačkoj od 12. do 18. svibnja 2025. u okviru Erasmus+ projekta “What’s STRONG With You”, kojeg sufinancira Europska unija. U njihovoj pratnji bili su učitelji Goran Podunavac i Željko Predojević te učiteljica Lidija Štimac.
U sklopu Erasmus+ projekta “Hands up for a Better Future”, učenici Srednje škole Ivana Meštrovića Drniš (smjer ekonomist) i Ekonomske škole Šibenik (smjer komercijalist) aktivno su sudjelovali u nizu aktivnosti.
Rad s djecom s teškoćama u razvoju posebno je izazovan iz više razloga. Osim što su djeca općenito ovisna o brizi i podršci odraslih osoba, prije svega svojih roditelja i učitelja, za njih odrasle osobe ujedno predstavljaju modele prema kojima usvajaju i oblikuju vlastite načine doživljavanja i izražavanja emocija, načine suočavanja sa stresom te reagiranja u zahtjevnim socijalnim situacijama.
Mentalno zdravlje djece i mladih postaje sve važnija tema u suvremenom društvu. Sve više istraživanja pokazuje kako su djeca često izložena stresu, osjećaju nesigurnosti, usamljenosti i emocionalnom pritisku. Prepoznavanjem tih izazova, osmišljene su aktivnosti koje potiču emocionalnu pismenost, osnažuju otpornost i promiču brigu o sebi kroz mindfulness, kretanje i razgovor.
Bliži se kraj školske godine i razina stresa se povećava. Ispitivanja, pisane provjere, prezentacije.