Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar ove je godine 15. ožujka obilježila Dan škole.
Međunarodni dan žena obilježen suradnjom i učenjem o značajnim ženama pojedinih regija
U Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga u Našicama obilježen je Međunarodni dan žena javnim događajem naziva „Berűhmte Frauen aus meiner Region“ u kojem su učenici predstavili značajne žene iz svoga kraja.
Mjesec hrvatske knjige
Svake se godine ta važna manifestacija obilježava i u Osnovnoj školi Ivana Lovrića u Sinju.
Pozdravljanje na 14 različitih jezika!
Osnovna škola BIlje je obilježila Europski dan jezika na iznimno kreativan i obrazovan način.
Dan Europe
I ove je godine bogatim programom obilježen Dan Europe u Zadru. Organizator cijelog projekta je EUROPA DIRECT ZADAR u suradnji s školama ambasadorima Europskog parlamenta: Ekonomsko-birotehničke i trgovačke škole Zadar, Gimnazija Vladimira Nazora, Medicinske škole Ante Kuzmanića Zadar i Hotelijersko turističke i ugostiteljske škole Zadar.
Suradnja škola zaprešićkog kraja
Učenici Srednje škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića vršnjačkim poučavanjem približili sedmašima osnovnih škola zaprešićkog kraja, događaje vezane uz Narodni pokret 1903. godine.
Žene za žene!
Učenice i profesorice Srednje strukovne škole umjetnički su dočarale Međunarodni dan žena.
Čajanka uz Svjetski dan pčela i Međunarodni dan čaja
U petak, 20. svibnja 2022. godine, u Osnovnoj školi “Ljudevit Gaj” Krapina čajankom su obilježili Svjetski dan pčela i Međunarodni dan čaja. Čajanku je osmislila i ostvarila knjižničarka Suzana Pracaić, uz veliku pomoć kuharica Andrijane Frljužec i Monike Kunštek te pedagoga Marka Koprivnjaka.
Obilježavanje Noći knjige u Osnovnoj školi „Antun i Stjepan Radić“ Gunja
Program Noć knjige u Osnovnoj školi Antun i Stjepan Radić, Gunja obuhvatio je provedbu četiri radionice. Radionice su provedene u prvom, drugom, trećem i četvrtom razredu.
Hrvatski jezik u medijima
Učenici sedmog razreda Osnovne škole Središće posljednjih mjeseci bavili su se proučavanjem tiskanog medija i/ili mrežnog portala i analizirali jezik kojim su pisani. Uočavali su jezične pogreške, te uz pomoć normativnih priručnika, tumačili pogreške i nudili svoje, jezično ispravne, prijedloge.