Formativno ocjenjivanje predstavlja neprocjenjiv alat u rukama nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture, omogućavajući im da kontinuirano prate napredak učenika, prilagođavaju nastavu njihovim potrebama te ih motiviraju za daljnji razvoj.

Formativno ocjenjivanje predstavlja neprocjenjiv alat u rukama nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture, omogućavajući im da kontinuirano prate napredak učenika, prilagođavaju nastavu njihovim potrebama te ih motiviraju za daljnji razvoj.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je termine ocjenjivanja nacionalnih ispita u osnovnoj školi u školskoj godini 2023./2024.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za nacionalne ispite u četvrtome i osmome razredu u šk. god. 2022./2023.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv stručnjacima koji će provoditi postupak kodiranja (ocjenjivanja) učeničkih odgovora na zadatke otvorenoga tipa u glavnome OECD-ovu istraživanju PISA 2022.
U petak, 21. siječnja 2022. godine, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je Javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za ispite državne mature u školskoj godini 2021./2022.
U četvrtak, 10. ožujka 2016. godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je raspored edukacije ocjenjivača i ocjenjivanja na državnoj maturi 2015./2016. godine u ljetnom roku. Edukacije ocjenjivača namijenjene su za sljedeće predmete: biologija, likovna umjetnost, geografija, psihologija, informatika, fizika, politika i gospodarstvo, kemija, sociologija, hrvatski jezik, engleski jezik, matematika i njemački jezik.
Ocjenjivanje je postupak vrednovanja svih važnih činjenica o učenikovim postignućima tijekom praćenja i ispitivanja, a izražava se ocjenom. Izbor metoda vrednovanja znanja ovisi o ciljevima obrazovanja i o tome što želimo vrednovati: znanje studenta, nastavnika ili kvalitetu programa i kolegija.