Istaknuti hrvatski izumitelj i konstruktor na prijelazu iz 16. u 17. stoljeće Faust Vrančić preminuo je 20. siječnja 1617. godine u Veneciji.
Istaknuti hrvatski izumitelj i konstruktor na prijelazu iz 16. u 17. stoljeće Faust Vrančić preminuo je 20. siječnja 1617. godine u Veneciji.
U Hrvatskom narodnom kazalištu u Splitu predstavljen je u četvrtak, 16. siječnja, okvirni program obilježavanja Godine Ive Tijardovića i Jakova Gotovca, te je najavljeno izvođenje njihovih djela i kulturna događanja za 130. godišnjicu rođenja dvojice glazbenih velikana.
U sklopu projekta “Naša mala knjižnica”, učenici 1. a i 1. c razreda OŠ Siniše Glavaševića iz Vukovara, zajedno s učiteljicama Jasnom Panza i Danijelom Drača Jonjić, u suradnji s knjižničarkom, sudjelovali su u razmjeni knjižnih junaka nadahnutih pričom Gospodin Njokić i jedrenjak autorice Anne Onichimowska.
U Čakovcu će se od 22. veljače do 1. ožujka 2025. godine održati besplatna Zimska škola informatike namijenjena učenicima osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj.
Geni su osnovne jedinice nasljedne biološke informacije, prenoseći osobine s roditelja na potomke i sadrže informacije koje određuju naše fizičke i biološke osobine. Jednostavnije rečeno, oni nose upute koje nas sve čine jedinstvenima.
Na Europskome trgu od 18. siječnja do 2. veljače 2025. godine održava se gostujuća izložba pod nazivom “Marko Marulić i Split – zajedničkih 500 godina” koju organizira Muzej grada Splita u povodu 500. obljetnice smrti Marka Marulića.
Dana 15. siječnja 2025. godine, učenici osmoga razreda Osnovne škole braće Radića u Pakracu sudjelovali su u okruglom stolu na aktualnu temu o uvođenju Protokola o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.
U srijedu, 15. siječnja 2025., u Gimnaziji Vukovar održano je inspirativno predavanje u sklopu fakultativne nastave “Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene”.
Učiteljice razredne nastave Ivana Sedlar i Fani Vidović ove su školske godine zakoračile u 1. razred s novom generacijom učenika.
Uvođenje umjetne inteligencije (AI) u obrazovni sustav zahtijeva promišljeno razvijanje kompetencija koje obuhvaćaju znanje, vještine i stavove, kako bi se osiguralo odgovorno i efikasno korištenje tehnologije. Ove kompetencije nisu samo tehničke, već podrazumijevaju i širu svijest o etici, kreativnosti i ljudskoj orijentaciji u procesu učenja.