Učenici drugih i trećih razreda Gimnazije Velika Gorica posjetili 26. svibnja vodeću hrvatsku IT kompaniju Sofascore u skopu CARNET-ovog projekta BrAIn.
Učenici drugih i trećih razreda Gimnazije Velika Gorica posjetili 26. svibnja vodeću hrvatsku IT kompaniju Sofascore u skopu CARNET-ovog projekta BrAIn.
Kako postići da djeca zavole brojeve i matematiku, ili kako kod njih probuditi užitak u čitanju; o povezanosti čitanja i učenja i što učiniti kako bi djeca iz škole izlazila kao motivirani, kreativni i kritični pojedinci, neka su od tema nove tribine PEN-a.
U povodu 110. obljetnice rođenja Ivana Supeka, jednoga od najistaknutijih hrvatskih intelektualaca 20. stoljeća, Hrvatski povijesni muzej u suradnji s Knjižnicom priprema izložbu pod nazivom Mi smo sanjali… Izložba će biti otvorena od 5. do 27. lipnja 2025. godine u malome predvorju NSK.
OŠ Slatine osvojila je dva Oskara izvrsnosti na Festivalu izvrsnosti – za najbolji intervju i najbolji završni rad, potvrdivši da i mala otočna škola može ostvariti velike uspjehe. U sklopu CIMAJ programa učenici su kroz godinu dana stjecali vještine medijske pismenosti, a njihova predanost prepoznata je među jedanaest škola sudionica.
Obilježavanje Europskog dana parkova inicirano je od strane Federacije EUROPARC s ciljem podizanja svijesti o zaštićenim područjima i parkovima.
Hrana nije samo potreba – ona je resurs u koji se ulaže trud i vrijeme brojnih ljudi uključenih u lanac opskrbe hranom. Upravo zato je važno kako se odnosimo prema njoj, a školska prehrana u tome ima itekako značajnu ulogu.
eTwinning projekt 100. dan u školi provodi se na nastavi Informatike u Osnovnoj školi Petrijanec još od 2020. godine.
U OŠ don Lovre Katića u mjesecu travnju obilježen je Tjedan baštine. Učenici škole predvođeni svojim mentorima nizom su aktivnosti obilježili ovaj važan tematski tjedan.
Dana 26. svibnja započele su prijave u sustav upisa u srednje škole.
Tijekom Erasmus+ mobilnosti kao pratnja učenicima u sklopu projekta What’s STRONG with YOU? koji financira Europska unija, nastavnici su imali priliku izravno promatrati rad kolega u slovačkoj osnovnoj školi Základná škola s materskou školou Kozárovce te usporediti njihove nastavne prakse s onima iz našeg obrazovnog konteksta.