prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

3. kola CM lige – Regija Varaždin

U četvrtak, 15. veljače 2024. III. Osnovna škola Varaždin ponovo je bila, jubilarno 3. put, domaćin u 3. kolu Croatian Makers lige – Regija Varaždin.

Regija Varaždin, poslije regije Zagreb je najbrojnija po pitanju natjecatelja te je svaki plasman i uspjeh poseban. Na natjecanju su sudjelovali učenici i učenice osnovnih škole s područja Varaždinske županije podijeljenih u 13 ekipa mlađe i starije dobne skupine.

Više od 50-tak učenika odmjerilo je znanje u programiranju Maqueen Plus v2 robota. Ovaj puta robot je vozio kroz proljetno šarenilo te uz vesele leptire i pjev ptica, pomagao u sadnji različitog povrća. Osim sadnje, prolazio je livadom u potrazi za vjesnicima proljeća. Kako bi znao što i kako posaditi, koristio se HuskyLens kamerom za skeniranje oznake smjera sađenja. Sigurnost prolaska robotu livadom su osiguravali senzori za praćenje linije dok pozdravljanje je vršio svijetlećim diodama te reprodukcijom zvuka.

Gosti kao i učenici uložili su puno truda u ovoj proljetnoj avanturi robota te uspješno pomogli robotu u sadnji te se zajedno veselili vjesnicima proljeća. Čestitaju učenicima koji su osvojili 1. mjesto na natjecanju starija dobna skupina, u sastavu: Fran Puček, 8. a i Lovro Vinković, 8. c kao i 1. mjesto na natjecanju mlađa dobna skupina, u sastavu: Rafael Barulek 4. b, Borna Knez 3. a i Vito Posavec 3. b. Ujedno čestitaju i gostima na njihovim rezultatima te ih pozivaju na novo druženje sljedeće godine.

Croatian Makers liga je prvi veliki projekt IRIM-a započet u školskoj godini 2015./16., najveće je takvo natjecanje u EU-u s više od 12 000 djece uključene tijekom svake školske godine u više od 600 škola i neprofitnih organizacija, kojima je IRIM donirao više od 3 000 robota.

Obrazovne institucije redovito sudjeluju u 4 do 5 krugova natjecanja tijekom školske godine i to lokalno, tako da se predmet može integrirati u nastavni plan i program, a ne jednokratno (kao što je uobičajeno na natjecanjima iz robotike).