Regija Varaždin, poslije regije Zagreb je najbrojnija po pitanju natjecatelja te je svaki plasman i uspjeh poseban. Na natjecanju su sudjelovali učenici i učenice osnovnih škole s područja Varaždinske županije podijeljenih u 17 ekipa mlađe i starije dobne skupine.
Robot na proputovanju
Više od 60–tak učenika odmjerilo je znanje u programiranju Maqueen Plus v2 robota. Ovaj puta robot putuje i usput istražuje zapadnu Aziju. Tako je obilazio živopisnu tržnicu prepunu mirisnih začina, šarenog tekstila i unikatnih rukotvorina. Putničkim kamionom putovao je kroz planinske i pustinjske krajeve, razgledavajući zanimljive građevine, a pritom je uživao u raznolikoj hrani. Kako bi na vrijeme stigao na vlak i nastavio svoj put prema istočnoj Aziji, neke gradove ipak neće stići posjetiti. Kod odluke koji grad posjetiti, morao se koristiti HuskyLens kamerom za skeniranje lokacije odabranog grada. Zato prije programiranja kut gledanja kamere je morao biti dobro podešen kako bi skeniranje bilo uspješno, a robot posjetio željeni grad.
Gosti kao i učenici uložili su puno truda kako bi pomogli robotu da uživa u ovoj zapadno azijskoj avanturi te upozna grafove i običaje, ali da ne zakasni na dogovoreni vlak za istočnu Aziju.
Rezultati natjecanja
Čestitaju učenicima koji su osvojili 1. mjesto na natjecanju mlađa dobna skupina, u sastavu: Rafael Barulek 5. b, Borna Knez 4. a i Vito Posavec 4. b kao i 2. mjesto na natjecanju starija dobna skupina, u sastavu: Vita Cepanec 8. a i Petar Kućar 6. c. Ujedno i gostima na njihovim rezultatima te ih pozivaju na novo druženje sljedeće godine.
Croatian Makers liga je prvi veliki projekt IRIM-a započet u školskoj godini 2015./16., najveće je takvo natjecanje u EU-u s više od 12 000 djece uključene tijekom svake školske godine u više od 600 škola i neprofitnih organizacija, kojima je IRIM donirao više od 3 000 robota. Obrazovne institucije redovito sudjeluju u 4 do 5 krugova natjecanja tijekom školske godine i to lokalno, tako da se predmet može integrirati u nastavni plan i program, a ne jednokratno (kao što je uobičajeno na natjecanjima iz robotike).