Festivalčić je i ove godine okupio učenike, učitelje, roditelje i članove lokalne zajednice, a posebno mjesto pripalo je učenicima s teškoćama u razvoju koji su sa svojim školama sudjelovali kroz promotivne štandove te glazbene, plesne i scenske nastupe.
Festivalčić je simbolično otvorio župan Željko Kolar, naglasivši važnost podrške učenicima s teškoćama:
„Djeca s teškoćama u razvoju u našem društvu se svakodnevno sreću s brojnim izazovima, a mi im želimo pomoći da te izazove nadvladaju u najvećoj mogućoj mjeri. (…) Toliko pozitivne energije, smijeha i iskrene radosti, koje smo vidjeli na Bedekovčanskim jezerima, rijetko gdje ćete moći vidjeti.“
Projekt Baltazar, koji traje od školske godine 2014./2015., omogućava zapošljavanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika za učenike s teškoćama na području Krapinsko-zagorske županije. Ove školske godine provodi se već osma generacija projekta, a uključuje 82 pomoćnika u nastavi za 102 učenika. Ukupno, kroz sve modele, za 186 učenika brine čak 150 pomoćnika.
Festivalčić je organizirala Krapinsko-zagorska županija u suradnji s Osnovnom i Srednjom školom Bedekovčina te Općinom Bedekovčina. Uz župana Kolara, okupljene su pozdravili i načelnik Općine Bedekovčina Željko Odak, pročelnica županijskog Upravnog odjela za obrazovanje Mirjana Smičić Slovenec, te ravnateljica SŠ Bedekovčina Vera Hrvoj.
Ovogodišnji Festivalčić bio je i prilika za predstavljanje aktivnosti provedenih u sklopu Erasmus akreditacije Osnovne škole Bedekovčina i projekta „Težimo izvrsnosti“, koje su dodatno obogatile program i pokazale kako se obrazovanje može povezati s tradicijom, znanošću i osobnim razvojem.
Učenici su sudjelovali u kulturno –umjetničkom programu pod vodstvom učiteljica: Vesne Košutić, Ivane Tomašković i Darinke Svečnjak, a na izložbenim mjestima predstavljene su i sljedeće aktivnosti:
- „Šavovi sjećanja – umjetnost baka u našim rukama“
Učiteljice Marica Celjak i Sandra Gregurić predstavile su radionicu u kojoj su učenici kroz šivanje i vez analizirali razliku između tradicijskog i suvremenog izraza. Učenici su uspoređivali tradicijske uzorke s vlastitim radovima, razmišljali o simbolici i vrijednosti ručnog rada, te izražavali vlastite osjećaje tijekom procesa stvaranja.
Završna izložba i zajednički plakat istaknuli su važnost očuvanja kulturne baštine te su poticali samopouzdanje, izražavanje i međusobno uvažavanje – vrijednosti koje su u središtu Erasmus pristupa obrazovanju.

- STEM za najmlađe – SVEMIR
Druga aktivnost, pod vodstvom učiteljica Mirele Juras i Maje Čehulić, bila je radionica “STEM za najmlađe – SVEMIR”. Kroz istraživačke i praktične zadatke, učenici su učili o svemiru, razvijali znanstvenu radoznalost i vještine timskog rada.
Korištenje inovativnih metoda poučavanja, učenja kroz igru i suradnju s vršnjacima doprinijelo je razvoju ključnih kompetencija i većoj motivaciji za učenje – ciljevima koje Erasmus akreditacija škole dosljedno promiče.
- Rukotvorine i kulinarska sekcija – Kolači naših baka
Treća skupina aktivnosti bila je vezana uz Učeničku zadrugu i Kulinarsku sekciju, koje su vodile učiteljice Danijela Paradi i Ljiljana Cvetko. Učenici su pripremali tradicionalne kolače po receptima svojih baka te ih predstavili posjetiteljima. Aktivnost je povezala učenike, roditelje i lokalnu zajednicu kroz vrijednosti međugeneracijske suradnje, timskog rada i kulturnog naslijeđa.
Prezentacija pred publikom omogućila je učenicima razvijanje komunikacijskih vještina, ponosa i osjećaja zajedništva.
U okviru Erasmus aktivnosti, 6. i 7. lipnja školu su posjetile djelatnice Osnovne škole Bršljin iz Slovenije s kojom je ostavrena uspješna suradnja u okviru Erasmus projekata.
Njihov je posjet organiziran kao job shadowing, s ciljem upoznavanja rada škole i načina provođenja projekata, s posebnim naglaskom na rad s darovitim učenicima. Tijekom posjeta, gošće su imale priliku pratiti nastavu, upoznati školske timove te sudjelovati u završnim pripremama i samom Festivalčiću, čime su iz prve ruke doživjele kako se teorijski ciljevi Erasmus akreditacije pretvaraju u praksu u stvarnom školskom okruženju.
Festivalčić 2025. spojio je sve ono najbolje što škola može ponuditi – znanje, kreativnost, razumijevanje i srčanost. Kroz aktivnosti Erasmus akreditacije i projekt Baltazar pokazalo se kako obrazovanje može biti istodobno uključivo, kvalitetno i radosno. Hvala svim učenicima, učiteljima, roditeljima i partnerima na sudjelovanju – vidimo se i iduće godine!