prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Gimnazija Vukovar – korak po korak do e-Učitelja

Ovaj tjedan donio nam je dugo iščekivani početak edukacija odgojno-obrazovnih i administrativnih djelatnika svih 150 škola uključenih u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”. 

Ovaj je tjedan donio dugo iščekivani početak edukacija odgojno-obrazovnih i administrativnih djelatnika svih 150 škola uključenih u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”. Kako je i Gimnazija Vukovar među prvih 150 škola, djelatnici naše škole 26.rujna 2016. godine sudjelovali su u prvoj edukaciji, praktičnoj radionici pod nazivom: “E-učitelj – suvremena nastava uz pomoć tehnologije”. Nastavnici STEM predmeta (matematika, fizika, kemija i biologija) ali i nastavnici drugih predmetnih područja te stručni suradnici u nastavi imali su priliku upoznati se načinima korištenja digitalne tehnologije i aplikacija koje su primjenjive u samoj nastavi, ali i za pripremu nastavnog procesa, a sve s ciljem razvoja digitalnih kompetencija koje su neosporno ključni preduvjet za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi i poslovanju škole. Djelatnike Gimnazije Vukovar, ugostili su domaćini edukacije, djelatnici Osnovne škole Dragutina Tadijanovića i to je bila prilika za međusobno druženje i razmjene iskustva „face 2 face“, a s obzirom na kvalitetnu suradnju, razmjena iskustva nastavit će se i u virtualnom okruženju, putem društvene mreže Yammer i grupa EDU_e_Učitelj i EDU_Office365.

Kroz petosatnu radionicu proveo nas je Algebrin sistemski inženjer za Microsoftove tehnologije i IT trener, Dubravko Bobovec, koji nas je upoznao s prednostima i dostignućima e-učenja te demonstrirao mogućnosti online suradnje i dijeljenja dokumenata uz pomoć Google Diska. Zabavili smo se izrađujući digitalne umne (konceptualne) mape u aplikaciji bubbl.us (https://bubbl.us/) i video uratke u aplikaciji Moovly (https://www.moovly.com/). Mentalne mape omogućuju vizualno učenje, iz razloga što je tehnika mentalnih mapa sama po sebi slikovna i vizualna, a učenik mora povući veze između pojmova i izraditi same pojmove. Njihova primjenjivost naročito je važna u sistematizaciji nastavnih sadržaja. S obzirom da nam je poznata činjenica kako učenici pamte svega 20% onoga što čuju, 40% onoga što čuju i vide, a 70% onoga što čuju i vide, Moovly je kao multimedijalan alat koji omogućuje prikazivanje video isječaka i animacija primjenjiv u svim etapama nastavnog procesa jer dokazano povećava angažman i motivaciju učenika te im olakšava i pomaže u usmenom i pisanom izražavanju te u razumijevanju raznih procesa i pojava.

Kako “Čovjek mora ostati učenik i onda kad postane učitelj.” ~ Srećko Lazzari, tako smo i mi jučer na edukaciji bili učenici, a danas smo u razredu učitelji!
Evo nekoliko rezultata jučerašnje edukacije, primijenjene i realizirane u učionici.
Učenički radovi u aplikaciji Moovly iz fizike, kemije, biologije i informatike:
Firewall- https://www.moovly.com/gallery/user/bad5b4d3-a97a-bda5  
PSE – https://www.moovly.com/gallery/user/2b714b9b-abb9-c2b3
DNA- https://www.moovly.com/gallery/user/30424924-aaae-8847
Sigurnost na internetu – https://www.moovly.com/gallery/user/b03ea104-0364-1fb7
Gibanja – https://www.moovly.com/gallery/user/abfa2c84-8209-6f7f

Veselimo se novim izazovima i s nestrpljenjem iščekujemo nove radionice!

„Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Zato, učite bez srama i slobodno pitajte. Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja, a mišljenje i promišljanje put su do njega.“  Konfucije