Učenici Gimnazije Vukovar sudjelovali su u projektu “Mladi za održivu budućnost” u organizaciji Udruge Zeleni Osijek, s ciljem edukacije o održivom razvoju. Posjetili su Eko centar Zlatna Greda gdje su imali mogućnost vidjeti praktične primjere održivog razvoja. Sudjelovali su i u interaktivnom predavanju na kojem su saznali kako njihove odluke i aktivnosti mogu pozitivno utjecati na očuvanje prirode i izgradnju održive budućnosti.
Terenska nastava vukovarskih gimnazijalaca
U petak, 6. prosinca 2024. godine, učenici vukovarske gimnazije sudjelovali su u terenskoj nastavi organiziranoj u okviru eksperimentalne primjene kurikuluma fakultativnog predmeta “Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene”, koji se provodi kroz CARNET-ov projekt BrAIn i u sklopu fakultativnog predmeta Financijska pismenost.
Kreativne ideje koje inspiriraju – Milenijsko natjecanje 2024.
Gimnazija Vukovar već se tradicionalno uključuje u ovo natjecanje, svake godine sudjelujući s nekoliko timova koji predstavljaju inovativne i kreativne ideje.
Slatko ili zdravo?
Učenice Gimnazije Vukovar provele su istraživanje u školi o konzumaciji šećera i brze hrane,čime su dobile uvid u prehrambene navike svojih vršnjaka. Nakon prezentacije rezultata istraživanja, provele su edukaciju za učenike kako bi podigle svijest o štetnim učincima nezdrave prehrane. Aktivnosti nastavljaju kroz projekt „Preventia“, čime žele naglasiti važnost kontinuiranog podučavanja učenika za usvajanje navika koje doprinose njihovom zdravlju i dobrobiti kroz cijeli život.
Tjedan cjeloživotnog učenja u znaku inkluzije i znanosti
Od 2. do 10. prosinca 2024. godine diljem Hrvatske obilježava se 18. Tjedan cjeloživotnog učenja, nacionalna kampanja posvećena podizanju svijesti o važnosti kontinuiranog obrazovanja i učenja. Gimnazija Vukovar ove se godine istaknula kao aktivni sudionik kampanje organizacijom dva zanimljiva i inspirativna događanja – obrazovnog panela „Razvoj inkluzivnog obrazovanja“ i radionice „Experts – korak u svijet znanosti“.
Umjetna inteligencija u životu srednjoškolaca: rezultati i značaj istraživanja
Umjetna inteligencija (UI) jedna je od najtransformativnijih tehnologija današnjice, koja mijenja način na koji živimo, radimo i učimo. Kroz sposobnost obrade podataka, prepoznavanja obrazaca i donošenja odluka, UI ima potencijal unaprijediti brojna područja, uključujući zdravstvo, industriju i obrazovanje.
Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih kojih odmažu?
U sklopu 16. Festivala prava djece, učenici 2.C razreda Gimnazije Vukovar aktivno su sudjelovali na radionici „Kako prepoznati granicu između sadržaja koji pomažu od onih koji odmažu?“.
Dražen kao inspiracija mladima
Učenici Gimnazije Vukovar imali su priliku pogledati film o Draženu Petroviću kako bi dublje upoznali život i postignuća ovog izvanrednog sportaša. Cilj je bio proširiti njihova znanja o Draženovom životu te ih inspirirati njegovom nevjerojatnom upornošću, radnom etikom i strašću prema ostvarenju snova. Film je poslužio kao snažna motivacija mladima, prenoseći univerzalne poruke o važnosti truda i vjerovanja u sebe na putu do uspjeha.
Spojila nespojivo: radionica o glagoljici, Brailleovom pismu, periodnom sustavu elemenata i kriptografiji
U Gradskoj knjižnici Vukovar, u prostoru Odjela za mlade „Spajalica“, 7. studenog 2024., održana je jedinstvena radionica koja je uspješno povezala četiri naizgled nespojiva područja: glagoljicu, Brailleovo pismo, periodni sustav elemenata i kriptografiju.
Inovacija inspirirana baštinom: zlatno odličje vukovarskim inovatoricama
Među brojnim projektima, učenice Gimnazije Vukovar, Lara Grlić i Iva Bajac, predstavile su svoj inovativni rad pod nazivom Nova dimenzija kulturne baštine. Naziv projekta ukazuje na važnost povezivanja hrvatske kulturne baštine s modernim tehnologijama, čime se uspostavlja trajna veza između tradicije i inovacija.