Istraživački pristup u redovitoj nastavi matematike – webinar edukacije učitelja u sklopu kurikularne reforme

Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizira ciklus webinara na kojem će, tijekom sljedećih mjeseci, najuspješniji odgojno-obrazovni radnici, nagrađeni 2019. godine, predstaviti svoje primjere dobre prakse.

U ovom radu bit će predstavljen istraživački pristup temeljen na rješavanju problema. Učenici šestih razreda otkrili su rješavanjem problema postupak zbrajanja i oduzimanja razlomaka različitih nazivnika te ujedno i svođenje razlomaka na zajednički nazivnik. Zbog veće motivacije, ali i zbog mogućnosti dobivanja kvalitetne povratne informacije temeljene na prikupljenim učeničkim radovima, aktivnosti su zadane u alatu Nearpod.

Predavačica je Brankica Majdiš, Osnovna škola Mladost, Osijek

Webinar će se održati u utorak, 14. siječnja 2020. godine, u 13 sati. Predviđeno je vrijeme trajanja webinara jedan sat.

Za sudjelovanje na webinaru obvezna je prijava u sustavu EMA, gdje se mogu pronaći i ostale informacije o webinaru: https://ema.e-skole.hr/edukacija/8617.

Snimke webinara objavljuju se na kanalu Ministarstva znanosti i obrazovanja na sustavu Meduza.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.