prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Modularna nastava i emocionalna inteligencija

U sklopu modula Uvod u poslovne komunikacije održane su dvije radionice pod nazivom “Why feeling good feels good?”, usmjerene na razvoj emocionalne inteligencije i komunikacijskih vještina.

Radionice su organizirane u suradnji s Udrugom Mladi u EU iz Šibenika. Sudjelovali su učenici 1. razreda smjera Referent za poslovnu ekonomiju, 2. g razreda Ekonomisti te učenica iz 1. m razreda Pomoćni administrator.

Na početku su se gosti predstavili učenicima. To su bili voditeljica Udruge Giovanna La Gala, djelatnik Matej Matić te volonterke Ana Hubar iz Ukrajine i Lina Berges iz Njemačke. Radionica pod nazivom “Why feeling good feels good?” bavila se temom emocionalne inteligencije, odnosno prepoznavanjem i upravljanjem vlastitim emocijama te kvalitetnom komunikacijom s drugima, što je temelj uspješnih privatnih i poslovnih odnosa.

Radionice su održane u Srednjoj školi Ivana Meštrovića Drniš na inicijativu nastavnice Martine Jerković, kako bi se što bolje ostvario ishod SIU3 modula Uvod u poslovne komunikacije, vezan uz razvijanje usmene poslovne komunikacije i analizu specifičnih oblika komuniciranja.

Učenici su imali priliku promatrati kvalitetan javni nastup koji će u nastavku nastave i sami primijeniti. Učenici smjera Ekonomist kroz predmet Poslovne komunikacije dodatno su imali prilike primijeniti interaktivne oblike komuniciranja uz pomoć IKT alata. U uvodnom dijelu učenici su se upoznali s radom udruge i mogućnostima Erasmus+ te European Solidarity Corps programa i volontiranja. Nakon čega je uslijedio Kahoot! kviz o poznavanju Erasmus+ projekata.

U prvom razredu najbolja je bila Ana Paklar. Drugo mjesto osvojila je Marija Baran, a treće Marta Jakovljević. Na drugoj radionici za učenike drugog razreda prvo mjesto zauzeo je Marko Vukušić, drugo Tea Bralić, a treće Marta Bukarica.

Emocionalna inteligencija ima ključnu ulogu u postizanju osobnog zadovoljstva i uspjeha u životu. Učenici koji razvijaju emocionalnu pismenost lakše prepoznaju tuđe i vlastite emocije, razvijaju empatiju, grade kvalitetan timski rad te učinkovitije rješavaju konflikte.

Današnja generacija mladih, sve manje razvija međuljudsku komunikaciju. Razlog je pretjerano korištenja digitalnih platformi. Stoga su ovakve radionice dragocjen doprinos njihovom razvoju. Ovakve radionice doprinose njihovom osobnom razvoju i profesionalnoj pripremi za buduće izazove na radnim mjestima.