Aktivnost, koja je održana od 2. do 4. travnja 2025. godine u Massafri u Italiji, bila je dio pilotiranja sedam obrazovnih modula izrađenih u sklopu prvog intelektualnog rezultata pod nazivom Teacher Training Program: AI Integration for Inclusive Education na nastavnicima iz partnerskih zemalja, a u sklopu Erasmus+ projekta KA220 SmartEd – AI Integration in Schools (2024-1-LT01-KA220-SCH-000244021).
Prvi intelektualni ishod projekta je osmišljen je kako bi osnažio nastavnike ključnim vještinama i znanjem za učinkovitu primjenu umjetne inteligencije u nastavnoj praksi, s posebnim naglaskom na inkluzivnost.
Prepoznajući različite potrebe suvremenih učionica, program nudi inovativne strategije za stvaranje okruženja koje podržava uspjeh svakog učenika, uključujući i učenike s posebnim potrebama.
Kombinirajući interaktivne i iskustvene metode učenja kroz radionice, studije slučaja i suradničke vježbe, sudionici su stekli praktično iskustvo u korištenju tehnologija umjetne inteligencije te su spremni primijeniti ove alate u svakodnevnom radu.
Program ne obuhvaća samo digitalnu spremnost, već i razvoj samopouzdanja nastavnika u korištenju umjetne inteligencije za diferencirano poučavanje, etička pitanja i poticanje suradničkog učenja.
U radionicama i raspravama sudjelovali su članovi timova iz ukupno sedam zemalja – Litve (koordinator), Hrvatske, Italije, Turske, Grčke, Cipra i Rumunjske. Suradnja i razmjena iskustava s međunarodnim kolegama pridonijela je unaprjeđenju modula i pripremi za njihovu buduću implementaciju u školama.
Erasmus+ je program Europske unije koji podržava obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport. KA220 projekti (Partnerstva za suradnju) omogućuju školama i organizacijama iz različitih zemalja da surađuju na zajedničkim ciljevima, razvijaju inovativne prakse i jačaju kvalitetu obrazovanja kroz međunarodnu razmjenu i suradnju.