Od akcijskog istraživanja do razvoja digitalnih kompetencija učenika – webinar edukacije učitelja u sklopu kurikularne reforme

Ministarstvo znanosti i obrazovanja organizira ciklus webinara u kojem će tijekom sljedećih mjeseci najuspješniji odgojno-obrazovni radnici nagrađeni 2019. godine predstaviti svoje primjere dobre prakse.

Akcijsko istraživanje jedna je od strategija profesionalnoga rasta, a temelji se na propitivanju osobne profesionalne prakse u svrhu samounapređivanja. Uspješno akcijsko istraživanje odlikuje se sustavnim radom i stalnom refleksijom nad onime što se zbiva u učionici te je vezano uz nastavni proces.  Tijekom webinara autorica će nakon kratkog upoznavanja sudionika s teorijskim znanjima o akcijskom istraživanju prezentirati praktičan primjer provedenog akcijskog istraživanja i ukazati na njegovu važnost i na njegov utjecaj na razvoj digitalnih kompetencija učenika. Prateći priču jedne generacije, autorica argumentirano tvrdi kako sudjelovanje učenika u ovakvim istraživanjima razvija generičke kompetencije važne za njihovo cjeloživotno učenje. Ovo je istraživanje provedeno kao završna aktivnost CARNet-ovog projekta Škole 2.0 te je kao takvo uvršteno u završnu publikaciju projekta koja je objavljena u prosincu 2019. godine.

Predavačica je Adrijana Leko, OŠ dr. Franjo Tuđman, Šarengrad.

Webinar će se održati u utorak, 28. siječnja 2020. godine, u 15 sati. Predviđeno je vrijeme trajanja webinara jedan sat.

Za sudjelovanje na webinaru obvezna je prijava u sustavu EMA, gdje se mogu pronaći i ostale informacije o webinaru: https://ema.e-skole.hr/edukacija/8842.

Snimke webinara objavljuju se na kanalu Ministarstva znanosti i obrazovanja na sustavu Meduza.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.