prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
aktivnosti
Od imaginacije do revolucije

Od imaginacije do revolucije

Tehnička škola Ruđera Boškovića u Vinkovcima ove školske godine pokreće interdisciplinarni projekt posvećen Nikoli Tesli, jednom od najvećih znanstvenika i inovatora u povijesti.

Dan otvorenih vrata u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja

Dan otvorenih vrata u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja

U petak, 13. lipnja 2025., Osnovna škola „Antun i Stjepan Radić“ Gunja otvorila je svoja vrata učenicima, roditeljima i gostima, prikazavši raznolike aktivnosti koje su obilježile školsku godinu. Program je organizirala i vodila školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić, u suradnji s ravnateljicom škole Marijanom Lucić. Događanje je održano u školskoj dvorani, a naglasak je bio na izvannastavnim aktivnostima, učeničkim projektima, kreativnim radionicama i zajedničkom radu učenika i učitelja.

Odmorko ljeto 2025

Odmorko ljeto 2025

Školski sportski savez Grada Zagreba tijekom ljetnog odmora učenika organizira program Odmorko ljeto 2025. za učenike osnovnih i srednjih škola Grada Zagreba.

Vizualni poticaji za razvoj građanskih kompetencija

Vizualni poticaji za razvoj građanskih kompetencija

Korištenje vizualnih sadržaja u nastavi pokazalo se kao učinkovit način poticanja građanskih kompetencija kod učenika. Ovakav pristup ne zahtijeva opsežne pripreme, a može se jednostavno integrirati u bilo koji nastavni predmet.

Erasmus+ mobilnost u Grčku – korak prema inkluziji, digitalnoj pismenosti i jezičnoj izvrsnosti

Erasmus+ mobilnost u Grčku – korak prema inkluziji, digitalnoj pismenosti i jezičnoj izvrsnosti

Učenici i učitelji Osnovne škole kraljice Jelene iz Solina sudjelovali su u Erasmus+ mobilnosti u Paralii, Grčka, u sklopu koje su boravili u privatnoj školi Platon. Mobilnost je bila usmjerena na razvoj inkluzije, digitalnih i jezičnih kompetencija te poticanje vanučioničke nastave. U program je bilo uključeno pet učenica i dvije učiteljice, koje su kroz radionice, timski rad i terensku nastavu razvijale empatiju, toleranciju i digitalne vještine. Učenici su aktivno koristili engleski jezik, a upoznali su se i s osnovama grčkog jezika i pisma.