Nastava se djelomično odvijala izvan učionica kroz posjete kulturnim i prirodnim znamenitostima poput manastira Meteora. Mobilnost je značajno doprinijela osobnom i profesionalnom razvoju svih sudionika.
Tijekom mobilnosti, posebna pažnja bila je posvećena inkluziji – sudjelovali su učenici različitih sposobnosti i interesa, a svi su imali priliku aktivno sudjelovati u radionicama, projektima i timskim zadacima.
Razvijali su empatiju, toleranciju i razumijevanje različitosti, što je jedan od ključnih ciljeva Erasmus programa.
Jedan od važnih fokusa bio je i razvoj digitalnih kompetencija. Učenici su koristili različite digitalne alate za izradu prezentacija, digitalnih plakata i multimedijskih sadržaja kojima su predstavili rezultate svojih aktivnosti. Kroz suradnički rad na online platformama, ojačali su vještine digitalne komunikacije i suradnje.
Mobilnost je također pridonijela razvoju jezičnih kompetencija. U svakodnevnoj komunikaciji koristio se engleski jezik, čime su učenici stekli sigurnost u govoru i pisanju te obogatili svoj vokabular. Uz to, imali su priliku naučiti i osnovne izraze na grčkom jeziku, što je dodatno obogatilo njihovo jezično iskustvo. Jedna od radionica je bila i učenje grčkog alfabeta, učenice su uočile sličnosti i razlike s našim pismom.
Uspoređujući grčki školski sustav s hrvatskim, uočili su razlike u trajanju nastavnog sata, količini predmeta kao i o načinu ocjenjivanja. Veliki dio aktivnosti odvijao se kroz izvanučioničku nastavu. Posjetili su muzeje, pravoslavne manastire, kulturne spomenike i prirodne znamenitosti, a svaka aktivnost bila je pažljivo povezana s temama učenja. Na terenskoj nastavi učenici su, primjerice, primjenjivali znanja iz povijesti, geografije i umjetnosti u stvarnim situacijama, čime su stekli dublje razumijevanje i trajna znanja.
Posebno je oduševio kompleks manastira Meteora, koji je jedno od najposjećenijih mjesta u Grčkoj. Ova Erasmus mobilnost ostavila je dubok trag u svim sudionicima, osnažila ih za nove izazove i otvorila vrata novim prilikama za osobni i profesionalni razvoj ne samo učenika nego i učiteljima dala novi polet za razmjenu novih iskustava i cjeloživotno učenje.