Čitanje s razumijevanjem
Čitanje s razumijevanjem kao izazov drnjanskim učenicima

Čitanje s razumijevanjem kao izazov drnjanskim učenicima

Sredinom ožujka 2020. u Osnovnoj školi Fran Koncelak Drnje uspješno je završen eTwinning projekt Greg's life in my life. Glavni cilj ovog projekta bio je potaknuti učenike od 5. do 7. razreda na čitanje s razumijevanjem, a naziv je osmišljen prema knjizi Jeffa Kinneyja “Gregov dnevnik: Kronike Grega Heffleyja”. Sudionici projekta su se međusobno upoznali snimivši video, a partnerske škole u ovom projektu bile su Osnovna škola Koprivnički Ivanec i estonska škola Tartu Raatuse Kool.

Čitanje s razumijevanjem kao izazov drnjanskim učenicima

Utjecaj medija na svakodnevni život na primjeru izvještavanja o koronavirusu

Aktualna tema u Hrvatskoj i svijetu već je tjednima koronavirus o kojem se svakodnevno izvještava u svim medijima. Mediji često pristupaju temi neobjekitvno i senzacionalistički čime stvaraju strah u javnosti. Pročitavši članak koji analizira svjetske medijske natpise koji utječu na širenje panike, odlučila sam temu povezati s nastavom Hrvatskoga jezika u prvim razredima VII. gimnazije. Sat se temeljio na čitanju s razumijevanjem i kritičkom promišljanju o aktualnoj temi. Cilj sata bio je uočiti utjecaj medija na aktualnom primjeru te uvježbavati strategije čitanja na novinskom tekstu.

Čitanje s razumijevanjem kao izazov drnjanskim učenicima

Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Hrvatski jezik nastavni  je predmet koji objedinjuje sve četiri jezične djelatnosti: čitanje, pisanje, govorenje i slušanje. Osim toga važno je integrirati ishode i drugih nastavnih predmeta te međupredmetnih tema kako bi sat bio dinamičan, kreativan, prepun aktivnosti te ispunio ciljeve i ishode predmeta Hrvatski jezik.