Osijek će od 22. do 26. listopada postati središte filmske pismenosti, a polaznici će imati priliku sudjelovati u tri radionička programa pod vodstvom filmskih i medijskih stručnjaka.
Osijek će od 22. do 26. listopada postati središte filmske pismenosti, a polaznici će imati priliku sudjelovati u tri radionička programa pod vodstvom filmskih i medijskih stručnjaka.
Kinoklub Split poziva sve zainteresirane nastavnike(ice) i profesore(ice) hrvatskog jezika i književnosti, likovne kulture i likovne umjetnosti u osnovnim i srednjim školama, a koji(e) žele steći ili usavršiti svoja znanja i razumijevanje audiovizualnih medija te ih kasnije uklopiti u nastavne i izvannastavne aktivnosti u školama i svakodnevni rad s djecom i mladima da se do 5. listopada prijave za sudjelovanje u programu.
Udruga Bacači sjenki poziva sve obrazovne djelatnike na dvodnevnu stručnu radionicu u kojoj će vam otkriti kako filmska baština može poslužiti kao preduvjet filmske i medijske edukacije budućnosti.
U razdoblju od 7. do 11. srpnja 2025. godine boravila sam u prekrasnom španjolskom gradu Palma de Mallorca, na otoku Mallorca, gdje sam pohađala seminar Mindfulness.
U Zagrebu je od 8. do 10. svibnja 2025. godine održan novi ciklus edukacija u sklopu preventivnog programa „Alati za moderno doba“.
Povodom Dana medijske pismenosti, 11. travnja 2025. godine, učenici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, okupljeni u školskoj filmskoj družini Movie4You pod vodstvom nastavnice Aleksandre Hohnjec, sudjelovali su u cjelodnevnoj edukativnoj aktivnosti u Zagrebu posvećenoj digitalnim tehnologijama i financijama.
Učiteljica matematike Mateja Zidarić iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec je kroz Erasmus+ tečaj odlučila usavršiti svoje znanje u prezentiranju matematičkih rezultata korištenjem novih medija.
Jednotjedni tečaj o UI u sklopu Erasmus akreditacije u Valenciji pohađale su učiteljice Ana Tustonjić Dombaj, Ksenija Varga i Ksenija Varović.
„Priprema, pozor… knjižnica!“ projekt je Knjižnice S. S. Kranjčevića kojem je krajnji cilj stvoriti platformu za alternativnu edukaciju djece i mladih, odnosno razviti metodu i iznaći forme koje mogu posredovati znanja i osnažiti ih za aktivno građanstvo i kritičku refleksiju društva u kojem participiraju.
Učiteljica likovne kulture Ivanka Hodja Kukovačec i pedagoginja Valentina Škledar iz Osnovne škole Bedenica sudjelovale su u edukaciji o mentalnom zdravlju djece i mladih.