Iz Škole poručuju kako blagdani ove godine izgledaju bitno drugačije od onog na što smo navikli i onog što smo priželjkivali, ali da blagdanske čarolije ne nedostaje.

Iz Škole poručuju kako blagdani ove godine izgledaju bitno drugačije od onog na što smo navikli i onog što smo priželjkivali, ali da blagdanske čarolije ne nedostaje.
Tijekom nastave na daljinu, učenici Gimnazije Vukovar kreativno su se izražavali i stvarali inovativne i maštovite plakate koje su potom predstavili na virtualnoj izložbi.
Drugu godinu za redom, Gimnazija Vukovar predstavila svoje projekte na najvećem europskom izdanju sajma izuma, kreativnosti i snalažljivost – Maker Faire Rome.
Centar za mir, nenasilje i ljudska prava-Osijek u subotu, 28. studenog 2020. godine, organizirao je “IN EDU hackathon medijske i informacijske pismenosti za učenike srednjih škola”. Hackathon se proveo u okviru IN EDU projekta pod nazivom “Inclusive communities through media literacy and critical thinking education” koji se financira koji se sredstvima Erasmus+ programa Europske Unije.
Najmlađi vukovarski gimnazijalci krenuli su stopama prošlogodišnjih maturanata nastavljajući raditi na brojnim nedovršenim projektima i razvoju novih ideja pri čemu su osvojili i prvo priznanje i zlatnu medalju na INOVA-MLADI 2020.
Europski tjedan sporta inicijativa je Europske komisije, i započeo je u srijedu, 23. rujna 2020. godine. Šesti je po redu, i kao i prethodnih godina organizirane su brojne aktivnosti diljem Europe s posebnim naglaskom na održavanje aktivnog načina života u vrijeme pandemije koronavirusa.
U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja organizirano je događanje pod nazivom “Online susret nastavnika i roditelja – Govorimo o online nastavi”
Na 9. Znanstvenom pikniku, Gimnazija Vukovar predstavila se u području STEM – informatika (IoT, Arduino) nastupom pod nazivom “Razvoj STEM vještina primjenom Arduina i IoT-a”.
Vremensko razdoblje od rujna 2016. godine do kolovoza 2018. godine obilježeno je nizom edukacija ciljano i svrhovito pripremljenih i organiziranih za odgojno-obrazovne i administrativne djelatnike iz 151 škole uključene u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.
Samopoštovanje je slika o sebi. To je način na koji vrednujemo ono što činimo, ono što jesmo i rezultate koje postižemo. Sliku o sebi stvaramo cijeloga života. U periodu između ranog djetinjstva i adolescencije djeca počinju postavljati pitanja kakva su ona zapravo i razmišljati o sebi, nastojeći bolje razumjeti sama sebe. Stvarajući sliku o sebi stvaraju okvir za način doživljavanja svijeta koji ih okružuje i način komuniciranja s njim.