prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Gimnazija Vukovar
Stiže blagdanska čarolija

Stiže blagdanska čarolija

Iz Škole poručuju kako blagdani ove godine izgledaju bitno drugačije od onog na što smo navikli i onog što smo priželjkivali, ali da blagdanske čarolije ne nedostaje.

Vukovarski gimnazijalci sudjelovali na “IN EDU hackathonu medijske i informacijske pismenosti”

Vukovarski gimnazijalci sudjelovali na “IN EDU hackathonu medijske i informacijske pismenosti”

Centar za mir, nenasilje i ljudska prava-Osijek u subotu, 28. studenog 2020. godine, organizirao je “IN EDU hackathon medijske i informacijske pismenosti za učenike srednjih škola”. Hackathon se proveo u okviru IN EDU projekta pod nazivom “Inclusive communities through media literacy and critical thinking education” koji se financira koji se sredstvima Erasmus+ programa Europske Unije.

Pod sloganom: “Sve za zdravlje – zdravlje do svih” Gimnazija Vukovar obilježila Europski tjedan sporta 2020.

Pilot projekt e-Škole i Nastava na daljinu

Vremensko razdoblje od rujna 2016. godine do kolovoza 2018. godine obilježeno je nizom edukacija ciljano i svrhovito pripremljenih i organiziranih za odgojno-obrazovne i administrativne djelatnike iz 151 škole uključene u projekt “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

Pod sloganom: “Sve za zdravlje – zdravlje do svih” Gimnazija Vukovar obilježila Europski tjedan sporta 2020.

Pedagoška radionica Zid različitih osobina u OŠ Joakima Rakovca Sveti Lovreč Pazenatički

Samopoštovanje je slika o sebi. To je način na koji vrednujemo ono što činimo, ono što jesmo i rezultate koje postižemo. Sliku o sebi stvaramo cijeloga života. U periodu između ranog djetinjstva i adolescencije djeca počinju postavljati pitanja kakva su ona zapravo i razmišljati o sebi, nastojeći bolje razumjeti sama sebe. Stvarajući sliku o sebi stvaraju okvir za način doživljavanja svijeta koji ih okružuje i način komuniciranja s njim.