Karakteristike vjerodostojnih medija su da objavljuju točan sadržaj, provjeravaju informacije i ako postoje greške, ispravljaju ih. Pritom koriste relevantne izvore (ljude, službenu dokumentaciju i drugo) i provjeravaju ih.
Kako prepoznati pouzdane izvore informacija
Karakteristike su vjerodostojnih medija da objavljuju točan sadržaj, provjeravaju informacije i ako postoje pogreške, ispravljaju ih.
Je li to doista istina? Poučite djecu kako procijeniti vjerodostojnost izvora
Provjera vjerodostojnosti izvora informacija jedna je od tema koje se obrađuju u Googleovom edukativnom programu za osnovnoškolce Budi internet genijalac, koji u Hrvatskoj provodi udruga Suradnici u učenju. Na internetskoj stranici udruge može se besplatno preuzeti cijeli kurikulum programa, a mi vam iz njega prenosimo opis aktivnosti u kojoj učenici na primjerima i odnosima iz svog svakodnevnog života, uče analizirati i procjenjivati vjerodostojnost izvora.
Informacijska pismenost je presudna – ne budi naivac i upiši tečaj
Kako informacijski opismeniti sebe, ali i svoje učenike, učitelji, profesori, stručno nastavno osoblje i svi zainteresirani mogu saznati na e-tečaju koji organizira CARNET u sklopu projekta e-Škole.
Usvajanje i razvijanje vještine informacijske pismenosti
Informacijska pismenost je vještina koja se može implementirati u svaki nastavni predmet. Njome se podržava učinkovit pristup informacijama, a učenici pritom razvijaju kritičko mišljenje i promišljanje, kako riješiti problem, donošenje odluka i istraživanje različitih mogućnosti.
KONSPIR: Sedam značajki zavjerničkog razmišljanja
Sedam je značajki zavjereničkog razmišljanja, koja sumiramo (i jednostavnije pamtimo) korištenjem akronima KONSPIR:
Usvajanje i razvijanje vještine informacijske pismenosti
Informacijska pismenost je vještina koja se može implementirati u svaki nastavni predmet. Njome se podržava učinkovit pristup informacijama, a učenici pritom razvijaju kritičko mišljenje i promišljanje, kako riješiti problem, donošenje odluka i istraživanje različitih mogućnosti.
Ciklus online radionica za knjižničare i knjižničarke
Goethe-Institut u suradnji s organizacijom Tactical Tech organizira ciklus online-radionica na temu informacijske pismenosti. Radionice su namijenjene knjižničarima i knjižničarkama u narodnim i školskim knjižnicama, a vodi ih Maja Lesinger iz Gradske knjižnice Prelog.
Ciklus online radionica na temu informacijske pismenosti
Goethe-Institut u suradnji s organizacijom Tactical Tech organizira ciklus online-radionica na temu informacijske pismenosti. Radionice su namijenjene knjižničarima i knjižničarkama u narodnim i školskim knjižnicama, a vodi ih Maja Lesinger iz Gradske knjižnice Prelog
Usvajanje i razvijanje vještine informacijske pismenosti
Informacijska pismenost je vještina koja se može implementirati u svaki nastavni predmet. Njome se podržava učinkovit pristup informacijama, a učenici pritom razvijaju kritičko mišljenje i promišljanje, kako riješiti problem, donošenje odluka i istraživanje različitih mogućnosti.