Projekt “Podrška integraciji učenika migranata, azilanata i stranaca u školama u Hrvatskoj” pokazao kako obrazovanje može biti prostor pripadnosti, razumijevanja i zajedništva
Projekt “Podrška integraciji učenika migranata, azilanata i stranaca u školama u Hrvatskoj” pokazao kako obrazovanje može biti prostor pripadnosti, razumijevanja i zajedništva
U OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko provodi se nastava po Modelu C po kojemu se nastava izvodi na hrvatskom jeziku uz dodatnih dva do pet školskih sati namijenjenih učenju (njegovanju) jezika i kulture nacionalne manjine. Nastava po Modelu C u osnovnim školama za učenike pripadnike nacionalnih manjina organizira se za razrednu i predmetnu nastavu u posebnim odgojno-obrazovnim skupinama.
Iz tih razloga odlučili su provesti integrirani sat matematike i geografije u dva sedma razreda u Osnovnoj školi Grabrik u Karlovcu.
Projekt IRCiS financira Swiss Enlargement Contribution u sklopu Švicarsko-hrvatskoga programa suradnje (zajednički ga financiraju Hrvatska zaklada za znanost i Swiss National Science Foundation – SNSF), u razdoblju od 1. 9. 2019. do 31. 8. 2022. godine.
Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako ima mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji se predstavljaju u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.