Osnovna škola Ante Curać – Pinjac iz Žrnova i ove je godine dobila financijsku potporu ministarstva u sklopu financiranja izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola u iznosu od 800 eura.
Ljuljačka i zakon očuvanja energije
Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu istražili su jednostavno njihalo na dječjem igralištu, te primijenili zakon očuvanja energije. Cilj istraživačke nastave bio je potaknuti učenike da razumijevanjem onog što su istražili razviju vlastito znanje.
Učenje u muzeju
Učenici drugoga razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac posjetili su Gradski muzej s ciljem upoznavanja kulturne baštine zavičaja. Ovaj posjet planirali su u sklopu eTwinning projekta “Detektivi kulturne baštine”. Dojmove će predstaviti na Twinspaceu i na taj način biti promicatelji kulturne baštine svoga zavičaja.
Kreativni pristup obradi lektire
Učenici drugog razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova, lektiru obrađuju na kreativan i djeci zanimljiv način. Lektirno djelo Djevojčica sa šibicama učenike je potakla na humanitarnu akciju darivanja slikovnica Onkološkom odjelu dječje bolnice u Zagrebu.
eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”
Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova finalizirali su cjelogodišnji eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”. Marljivim radom ispunili su sve zadaće projekta i uratke predstavili putem videokonferencije ostalim sudionicima u projektu.
Terenska nastava sa pčelama
U Osnovnoj školi Ante Curać Pinjac iz Žrnova svjesni su da je potrebno s EKO sadržajima i pitanjima zaštite okoliša upoznati i informirati učenike već od najranije dobi i često odlaze na terensku nastavu kako bi učenicima što zornije prikazali planirane sadržaje. Tako su odlučili posjetiti OPG Komparak i prikazati učenicima život zajednice pčela i upoznati ih s dobrobitima pčela za eko sustav na zemlji i zdravlje ljudi.
Projekt “Vremenske prilike” u Osnovnoj školi Tučepi
Učenje istraživanjem zapravo je jedan od najprirodnijih oblika učenja. Digitalno doba donijelo je sa sobom nepregledno mnoštvo informacija iz najrazličitijih izvora. Zbog svoje dobi, premalog životnog i svakog drugog iskustva, vrlo je štetno pa i opasno izlagati mlade učenike bespućima interneta bez dobre pripreme i vođenja stručne i odgovorne odrasle osobe.
Istraživačkom nastavom do zdravih prehrambenih navika
Učenici 3. razreda Osnovne škole Jurja Šižgorića su ove školske godine istraživali nutritivni sastav namirnica tijekom projekta Zdravlje koji se provodio u korelaciji s nastavnim predmetima prirodom i društvom, matematikom, hrvatskim jezikom te tjelesnom i zdravstvenom kulturom.
Istraživački pristup u nastavi Prirode i društva
Predmet Priroda i društvo u prvom razredu svojim konceptima i istraživačkim pristupom omogućuje učeniku aktivno, istraživačko i iskustveno učenje. Razvoj prirodoslovne pismenosti učenika potrebno je započeti već od prvog razreda jer od najranije dobi djeca promatraju svijet oko sebe, opažaju promjene i tome se prilagođavaju.