Istraživačka nastava
eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”

Učenici 1. razreda Osnovne škole Ante Curać Pinjac iz Žrnova finalizirali su cjelogodišnji eTwinning projekt “Legende našeg zavičaja”. Marljivim radom ispunili su sve zadaće projekta i uratke predstavili putem videokonferencije ostalim sudionicima u projektu.

Terenska nastava sa pčelama

Terenska nastava sa pčelama

U Osnovnoj školi Ante Curać Pinjac iz Žrnova svjesni su da je potrebno s EKO sadržajima i pitanjima zaštite okoliša upoznati i informirati učenike već od najranije dobi i često odlaze na terensku nastavu kako bi učenicima što zornije prikazali planirane sadržaje. Tako su odlučili posjetiti OPG Komparak i prikazati učenicima život zajednice pčela i upoznati ih s dobrobitima pčela za eko sustav na zemlji i zdravlje ljudi.

Projekt “Vremenske prilike” u Osnovnoj školi Tučepi

Projekt “Vremenske prilike” u Osnovnoj školi Tučepi

Učenje istraživanjem zapravo je jedan od najprirodnijih oblika učenja. Digitalno doba donijelo je sa sobom nepregledno mnoštvo informacija iz najrazličitijih izvora. Zbog svoje dobi, premalog životnog i svakog drugog iskustva, vrlo je štetno pa i opasno izlagati mlade učenike bespućima interneta bez dobre pripreme i vođenja stručne i odgovorne odrasle osobe. 

Istraživačkom nastavom do zdravih prehrambenih navika

Istraživačkom nastavom do zdravih prehrambenih navika

Učenici 3. razreda Osnovne škole Jurja Šižgorića su ove školske godine istraživali nutritivni sastav namirnica tijekom projekta Zdravlje koji se provodio u korelaciji s nastavnim predmetima prirodom i društvom, matematikom, hrvatskim jezikom te tjelesnom i zdravstvenom kulturom.

Istraživačkom nastavom do zdravih prehrambenih navika

Istraživački pristup u nastavi Prirode i društva

Predmet Priroda i društvo u prvom razredu svojim konceptima i istraživačkim pristupom omogućuje učeniku aktivno, istraživačko i iskustveno učenje. Razvoj prirodoslovne pismenosti učenika potrebno je započeti već od prvog razreda jer od najranije dobi djeca promatraju svijet oko sebe, opažaju promjene i tome se prilagođavaju.