U sklopu projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju – BrAIn” započinje ciklus radionica uživo.
Webinar: Umjetna inteligencija – početak, razvoj i budući izazovi u sklopu projekta BrAIn
Pozivamo vas da nam se pridružite u petak, 30. kolovoza 2024. godine, od 10 do 11:30 na prvom webinaru u nizu „Umjetna inteligencija – početak, razvoj i budući izazovi“.
Analiza nastavne prakse i stavova učitelja vezano uz sadržaje arhitekture i urbanizma
Iako su predmetni kurikulumi u primjeni u osnovnim školama i gimnazijskim programima od 2019., stvarne promjene u školama odvijaju se daleko postupnije. I to je prirodan proces nakon nekoliko desetljeća ustaljenih praksi te činjenice da i sveučilišta još nisu iznjedrila generacije učitelja spremne za ovakav pristup poučavanju.
Pogledajte kurikulume o umjetnoj inteligenciji za osnovne i srednje škole
U sklopu CARNET-ovog projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju (BrAIn)“ razvijena su dva nova kurikuluma, oba pod nazivom Umjetna inteligencija: od koncepta do primjene, jedan za izvannastavnu aktivnost za osnovne škole, a drugi za fakultativni predmet za srednje škole.
Objavljen javni poziv za sudjelovanje u CARNET-ovom projektu BrAIn
Pozivaju se svi zainteresirani odgojno obrazovni radnici škola da se prijave na javni poziv za sudjelovanje u aktivnostima projekta BrAIn.
Stižu kurikulumi o umjetnoj inteligenciji za osnovne i srednje škole
Eksperimentalna primjena novih kurikuluma koji se razvijaju u sklopu CARNET-ovog projekta BrAIn provodit će se od sljedeće školske godine 2024./2025., a javni poziv školama bit će objavljen u travnju 2024. godine.
Inovacije u materijalima i tehnologijama u obradi i zaštiti drva te oblikovanju proizvoda od drva i drvnih materijala
U prostorima Fakulteta šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu u petak, 23. veljače 2024. godine, održao se je državni stručni skup namijenjen nastavnicima strukovnih predmeta u sektoru Šumarstvo i obrada drva, podsektor Drvna tehnologija.
Intrinzična motivacija
Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.
Novac za najmlađe
Učenik se i prije polaska u školu susreće s novcem. Tako su se prvaši u Osnovnoj školi Tučepi upoznali s kovanicama i novčanicama od 1 do 10 eura.
Pristup antisemitizmu u školama: UNESCO/ODIHR obrazovni kurikulumi
Publikaciju na temu „Pristup antisemitizmu u školama: obrazovni kurikulumi“ zajednički su razvili OSCE/ODIHR – Ured za demokratske institucije i ljudska prava Vijeća Europe i UNESCO-a, uz potporu Centra za obrazovanje o holokaustu Sveučilišnog koledža u Londonu.