Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je informacije o podjeli svjedodžbi/potvrda o položenim ispitima jesenskoga roka državne mature u šk. god. 2021./2022.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je informacije o podjeli svjedodžbi/potvrda o položenim ispitima jesenskoga roka državne mature u šk. god. 2021./2022.
Ravnatelj Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja Vinko Filipović, prof., donio je odluku o imenovanju članova stručnih radnih skupina za izradu i razvoj nacionalnih ispita i popratnih ispitnih materijala za osnovnu školu u školskoj godini 2022./2023. i naknadi za njihov rad.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja provodit će ispit iz Hrvatskoga jezika na razini B2 za kandidate kojima je položen ispit uvjet za upis u prvu, odnosno drugu godinu preddiplomskoga stručnog studija te specijalističkoga diplomskog stručnog studija u skladu odlukama visokih učilišta.
Za sve učenike i kandidate donosimo najnovije vijesti vezane uz polaganje ispita državne mature.
Donosimo vam obavijest o podjeli svjedodžba/potvrda o položenim ispitima ljetnoga roka državne mature u šk. god. 2021./2022.
Centar objavljuje Javni poziv kandidatima koji će sudjelovati u razvoju i izradi nacionalnih ispita i popratnih ispitnih materijala za osnovnu školu u školskoj godini 2022./2023.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv stručnjacima koji će provoditi postupak kodiranja (ocjenjivanja) učeničkih odgovora na zadatke otvorenoga tipa u glavnome OECD-ovu istraživanju PISA 2022.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je javni poziv za izbor članova ocjenjivačkih skupina za nacionalne ispite u osmom razredu u šk. god. 2021./2022. i u petom razredu u šk. god. 2022./2023.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je informacije vezane uz naknadne prijave, promjene i odjave ispita državne mature propisane člankom 17. i 18. Pravilnika o polaganju državne mature.
IEA i UNESCO u partnerstvu sa Zajedničkim istraživačkim centrom Europske komisije (engl. European Commission’s Joint Research Center) pokrenuli su istraživanje REDS 2020. godine. Osnovni su ciljevi istraživanja procjena utjecaja pandemije na osnovnoškolsko obrazovanje te analiza pristupa različitih zemalja u osiguravanju kontinuiteta u nastavi i učenju tijekom prekida u redovnome radu odgojno-obrazovnih ustanova uzrokovanih pandemijom COVID-19.