Sigurnost korisničkih identiteta jedno je od temeljnih pitanja pedagoške, tehničke i etičke odgovornosti u suvremenom obrazovnom sustavu.
Sigurnost korisničkih identiteta jedno je od temeljnih pitanja pedagoške, tehničke i etičke odgovornosti u suvremenom obrazovnom sustavu.
Godišnja eTwinning konferencija 2025. održana je u ponedjeljak, 11. studenoga 2025., u hotelu Dubrovnik u Zagrebu.
Završila je trodnevna konferencija THECUC 2025, posvećena inovacijama i digitalnoj transformaciji visokog obrazovanja u Hrvatskoj.
Nova verzija Nacionalnog informacijskog sustava obrazovanja odraslih (NISOO) u potpunosti digitalizira proces odobravanja i usklađivanja programa za obrazovanje odraslih.
U subotu, 11. listopada u zagrebačkom Hotelu Westin od 10 do 16 sati, predstavit će se tridesetak prestižnih sveučilišta i srednjih škola iz Nizozemske, Italije, Austrije, Velike Britanije, Španjolske, Irske, Njemačke, SAD-a, Švicarske, Francuske, Belgije, a po prvi put i iz Slovenije te Poljske.
Kroz praktične projekte, kreativne izazove i digitalne alate, učenici razvijaju ne samo matematičke vještine, već i sposobnosti suradnje, rješavanja problema i snalaženja u tehnologiji. Ovakva kombinacija čini školu zanimljivijom i korisnijom te pomaže mladima da steknu upravo one kompetencije koje su važne u suvremenom, brzo mijenjajućem svijetu.
Prema istraživanjima koje je provela PISA (Programme for International Student Assessment) u 2024. godini, Singapur, država sa svega 6 milijuna stanovnika, ostvarila je najviše rezultate u područjima matematike, čitalačke pismenosti i prirodoslovlja.
Projekt Pametni Start: Sigurni Koraci u Svijet AI ima za cilj približiti umjetnu inteligenciju djeci i mladima na zabavan, siguran i edukativan način.
U današnje vrijeme, kada se svijet mijenja brže nego ikada, globalni izazovi i tehnološki napredak utječu i na promjenu tradicionalnih modela obrazovanja.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u svakodnevnom životu. Postavlja se pitanje kako učenike naučiti korištenju na pravilan i etički prihvatljiv način? Što nam omogućava umjetna inteligencija u obrazovanju iz perspektive nastavnika? Koje su nam prijetnje, a koje prilike?