obrazovanje
Projekt “Tragom dalmatinskih trgovaca”

Projekt “Tragom dalmatinskih trgovaca”

Tijekom ove školske godine realiziran je međužupanijski projekt suradnje Komercijalno-trgovačke škole iz Splita (nositeljice projekta: Jasenka Rašetina, prof. i Andrea Braovac, prof.) i Ekonomsko-birotehničke i trgovačke škole iz Zadra (nositeljice projekta: Anita Kocman, prof. i Danijela Rimanić, prof.).

Videoigre (kao alat) u nastavi

Videoigre (kao alat) u nastavi

Ono što nam je digitalna tehnologija donijela, a osmišljeno je radi zabave, svakako su videoigre. Otkako je prva igrica Tennis for two predstavljena javnosti, prošle su čak 64 godine! Svijet videoigara iznimno je napredovao na različitim razinama, a virtualna stvarnost nešto je o čemu su naši djedovi i bake mogli samo sanjati.

Obrazovanje za održivu budućnost i život

Obrazovanje za održivu budućnost i život

U Srednjoj strukovnoj školi bana Josipa Jelačića, tradicionalno je i ove godine održan Festival znanosti na temu “Život”. Organizator događaja je Sveučilište u Splitu i Organizacijski odbor Festivala znanosti. Organizatorica događaja u školi je Nada Ratković, prof. mentor.

Više od 33 tisuće sudionika učilo o medijima na više od 558 događanja

Završeni peti Dani medijske pismenosti

Završili su peti Dani medijske pismenosti održani pod motom “Misli svojom glavom u medijskom labirintu”. Održani su od 2. do 8. svibnja u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Kako je biti učenik i učitelj u Nizozemskoj?

Kako je biti učenik i učitelj u Nizozemskoj?

U okviru Erasmus+ projekta “5i school” kojeg je u posljednje dvije godine provodila Osnovna škola Jurja Dobrile iz Rovinja, učiteljica prirode i biologije, dobila je mogućnost boraviti u dvije nizozemske osnovne škole na tzv. “job-shadowingu” te upoznati nizozemski obrazovni sustav – njegove prednosti i mane.

Kako razvijati učeničku samostalnost

Kako razvijati učeničku samostalnost

Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika, već onaj koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu. 

Internet of Things – svuda oko nas

Internet of Things – svuda oko nas

Internet of Things (IoT) u hrvatskom jeziku slobodno prevedeno kao Internet stvari, predstavlja mrežu elemenata opremljenih za prikupljanje, obradu i razmjenu podataka. Jednostavno rečeno, IoT uključuje interakciju određenih objekata (stvari) međusobno, baš kao i s vanjskim svijetom, putem internetskih tehnologija.

Dokument Smjernice, područja i alati za samovrednovanje

Dokument Smjernice, područja i alati za samovrednovanje

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u skladu s člankom 24. Zakona o obrazovanju odraslih (NN, 144/21) donosi dokument Smjernice, područja i alati za samovrednovanje kao sastavni dio Priručnika za unutarnje osiguravanje kvalitete u obrazovanju odraslih koji sadrži sažet prikaz modela osiguravanja kvalitete te smjernice za provedbu procesa samovrednovanja.