odgojno-obrazovni sustavi
Fabularna piramida i “grafitni zid”

Fabularna piramida i “grafitni zid”

Kompozicija književnog djela predstavlja način na koji je to djelo napisano. Vanjskom kompozicijom promatramo tekst i njegove vanjske činjenice, dok unutarnjom kompozicijom dijelimo tekst na pojedine dijelove ovisno o radnji. Upravo je unutarnja kompozicija ono na čemu treba raditi s učenicima kako bismo ih osposobili za što lakše proučavanje sadržaja nekog teksta.

Erasmus +KA1 – mobilnosti OŠ Podmurvice: Jesu li drugi odgojno-obrazovni sustavi zaista toliko drugačiji?

Erasmus +KA1 – mobilnosti OŠ Podmurvice: Jesu li drugi odgojno-obrazovni sustavi zaista toliko drugačiji?

Tijekom prošle 2017./2018. školske godine u okviru Erasmus+ KA1 projekta Vjetar u leđa, projektni tim sudjelovao je na mobilnostima u Irskoj, Finskoj i na Islandu s ciljem upoznavanja odgojno-obrazovnih sustava u navedenim zemljama. Oduševljeni onim što smo vidjeli i istodobno pomalo sjetni zbog nemogućnosti da viđeno naprosto preslikamo u našu školu. Malo po malo shvatili smo da se nismo vratili kući noseći samo priče o nedostižnom snu, već da smo ih korak po korak počeli pretvarati u stvarnost.