pisanje
Bolje učimo ako pišemo rukom

Bolje učimo ako pišemo rukom

Kad zapisujemo rukom, bolje učimo nego kad slova pišemo na tipkovnici. Pokazalo je to zajedničko istraživanje norveške znanstvenice Anne Mangen sa Sveučilišta Stavanger i francuskog neurofiziologa Jean-Luca Velayja sa Sveučilišta Marseille. 

Raspisan natječaj za kratku priču

Raspisan natječaj za kratku priču

Knjižnica Vladimira Nazora iz Zagreba raspisuje natječaj za najbolju kratku priču – OKRUGLA metaFORA 2022. Natječaj slavi jubilarnu, desetu godinu svog postojanja, a raspisuje se krajem Mjeseca hrvatske knjige te ostaje otvoren do 15. ožujka 2022. godine.

Bolje učimo ako pišemo rukom

Radionice pisanja pisama “Draga moja B.”

Radionice pisanja pisama “Draga moja B.”, u organizaciji Muzeja grada Zagreba, održavat će se utorkom i četvrtkom, od 16. studenoga do 30. prosinca 2021., a namijenjene su učenicima viših razreda osnovnih škola te učenicima srednjih škola i gimnazija.

Raspisan natječaj za kratku priču

Natječaj za naj pismo

“Pišem ti pismo…” natječaj je koji Gradska knjižnica Velika Gorica po jubilarni deseti put raspisuje povodom Svjetskog dana pisanja pisama s ciljem razvijanja pismenosti, ali i podsjećanja na pomalo zaboravljenu, starinsku vještinu pisanja pisama.

Književni susret – mamac za mlade čitatelje

Književni susret – mamac za mlade čitatelje

“Obitelj je najtopliji pokrivač kada ti je najhladnije”, rekla je spisateljica Bojana Meandžija učenicima 7. c razreda Osnovne škole Jurja Dobrile na online književnom susretu i zamolila ih da tu rečenicu upamte zauvijek.

Međunarodni e-Twinning projekt „Bookworms in different cultures“ u OŠ „Pavao Belas“

Međunarodni e-Twinning projekt „Bookworms in different cultures“ u OŠ „Pavao Belas“

Početkom školske 2019./2020. OŠ „Pavao Belas“ uključila se u projekt „Bookworms in different cultures“ u kojem sudjeluju i škole iz Armenije, Portugala i Turske. U projekt je uključeno i 212 učenika ovih zemalja. Autorice projekta su Zeliha Kuvan i Zehra Metin iz Turske, a koordinatorica projekta u školi je Ivanka Tomić, učiteljica hrvatskoga jezika.

Ciljevi projekta su:

poticanje čitanja i popularizacija knjiga među djecom
poticanje kritičkog čitanja te rasprave o pročitanim knjigama
međusobna razmjena knjiga u razredu
„posvojiti pisca“ iz svoje zemlje i predstaviti ga
osmisliti vlastitu naslovnicu knjige te je ilustrirati
napisati vlastitu priču
pripremiti prezentacije o knjigama iz različitih kultura te ih usporediti s učenicima ostalih europskih zemalja
razvijati i poticati maštu i kreativno stvaralaštvo.

Međunarodni e-Twinning projekt „Bookworms in different cultures“ u OŠ „Pavao Belas“

Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Hrvatski jezik nastavni  je predmet koji objedinjuje sve četiri jezične djelatnosti: čitanje, pisanje, govorenje i slušanje. Osim toga važno je integrirati ishode i drugih nastavnih predmeta te međupredmetnih tema kako bi sat bio dinamičan, kreativan, prepun aktivnosti te ispunio ciljeve i ishode predmeta Hrvatski jezik.