slušanje
Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Hrvatski jezik nastavni  je predmet koji objedinjuje sve četiri jezične djelatnosti: čitanje, pisanje, govorenje i slušanje. Osim toga važno je integrirati ishode i drugih nastavnih predmeta te međupredmetnih tema kako bi sat bio dinamičan, kreativan, prepun aktivnosti te ispunio ciljeve i ishode predmeta Hrvatski jezik.

Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Važnost slušanja dječjih priča

Djeca uvijek imaju nešto važno za ispričati. Ponekada samo imaju potrebu podijeliti događaj iz svog života ili žele ispričati priču koju su zamislili. Često puta u trenutku svog žara za pričanjem priče bivaju zaustavljeni iz različitih razloga. Nezainteresiranost i nedostatak vremena jedni su od glavnih čimbenika zbog kojeg djeca teško pronalaze način kako ispričati svoju priču. Pričanje priča jednako je bitno koliko u učionici toliko i u samoj obitelji. Usvajanje procesa aktivnog slušanja dječjih priča uvelike može pozitivno utjecati na djetetov razvoj i način komuniciranja.

Otvorimo dveri čitanjem, pisanjem, govorenjem i slušanjem

Autoritativna ljubav

U zadnjih sto godina postojala su tri osnovna pristupa disciplini. Tradicionalno, ljudi su koristili batine kako bi svoju djecu uplašili i natjerali da se pristojno ponašaju. Kasnije, kad su batine izgubile popularnost, roditelji su se koristili optuživanjem i osjećajem krivnje kako bi svoju djecu posramili i naučili pristojnosti.