Udruga CroAI uputila je poziv tvrtkama da se uključe u inicijativu “Otvorena vrata AI-ja”.
Udruga CroAI uputila je poziv tvrtkama da se uključe u inicijativu “Otvorena vrata AI-ja”.
OECD-ovo Radno tijelo za upravljanje umjetnom inteligencijom (AIGO) i Global Partnership on AI (GPAI) objavili su izvješće AI Openness: A Primer for Policymakers, koje pomaže vladama razumjeti što znači „otvorenost” u umjetnoj inteligenciji i kako donositi odluke o ravnoteži između inovacija i sigurnosti.
Danas, 5. rujna 2025. godine, objavljen je novi Kurikul o umjetnoj inteligenciji za izvannastavnu aktivnost za 5. i 6. razred osnovne škole.
Kimi.com je digitalni asistent nove generacije koji unosi svježinu u način na koji pristupamo izradi prezentacija.
S početkom nove školske godine stiže kurikul o umjetnoj inteligenciji za 5. i 6. razred osnovne škole i njegova se provedba očekuje od 8. rujna 2025. godine.
Od 28. srpnja do 2. kolovoza 2025. godine učiteljica OŠ Pantovčak Dina Batarilo sudjelovala je na međunarodnom Erasmus+ tečaju “Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT” u Valetti, glavnom gradu Malte.
U doba napredne umjetne inteligencije, interakcija između korisnika i velikih jezičnih modela (LMM; engl. Large Language Models) sve se više oslanja na strukturirane ulazne podatke.
Stručno usavršavanje ravnatelja čini važan element kontinuiranog profesionalnog razvoja i osnaživanja kapaciteta obrazovnog sustava.
Od 10. do 12. srpnja 2025. godine održana je istraživačka radionica o dobrobiti djece i mladih pri korištenju digitalnih tehnologija.
Korištenje umjetne inteligencije u obrazovanju praćeno je nizom etičkih problema, kao što su pitanja privatnosti i sigurnosti, potencijalne pristranosti u algoritmima te mogućnost zamjene učitelja automatizacijom procesa poučavanja. Stoga je važno osigurati da se umjetna inteligencija na odgovoran i etičan način koristi u obrazovnim okruženjima.