Kroz pažljivo osmišljene aktivnosti koje su vodili učenici koji pohađaju dodatnu nastavu kemije, djeca su s velikim interesom učila i razvijala svoje vještine.
Djeca uče upoznavajući svijet oko sebe. Iako možda ne razumiju znanstveni pristup, imaju potrebu upoznati svoju okolinu. Cilj je ovih motivacijskih pokusa pobuditi zanimanje djece za znanost što će potaknuti njihovu znatiželju, a dijela toga će se možda i sjetiti kada budu u višim razredima.
Nizom interaktivnih radionica na kojima je ugođaj bio veseo, zanimljiv i poučan učenici OŠ Ivana Mažuranića Vinkovci su imali priliku iskusiti znanost na zabavan i pristupačan način.
Nakon upoznavanja s jednostavnim kemijskim priborom poput epruvete, drvene hvataljke, čaše, lijevka, imali su i sami priliku za vježbanje motorike, preciznosti, koncentracije, ali i za učenje samostalnosti.
Izvodili su različite pokuse: pravili kišne oblake u boji (povezivanje znanstvenih pojmova sa stvarnim svijetom: kiša, vlaga, oblaci, padaline), vatromet boja u mlijeku (mlijeko ima površinsku napetost, dodatkom deterdženta dolazi do razbijanja napetosti i kretanja molekula koje vuku boju sa sobom), vulkan (nastajanje plina koji je nevidljiv, ali uočljiv kroz mjehuriće i pjenu te koji poput vulkana eruptira i izlazi na površinu).
Pokusi pomažu djeci postavljati pitanja, pretpostavljati i tražiti rješenja.
Ovim pokusima nastojalo se kod djece pobuditi radoznalost jer oni lakše uče ukoliko ih sadržaj zanima. Samim uključivanjem mlađe djece u izvedbu pokusa utječe se na razvoj fine motorike.
Interaktivnim radionicama postignut je cilj – potaknulo se djecu da razmišljaju, promišljaju i zaključuju, a pri tome su se i lijepo zabavili.