Predavanje ”Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje”

British Council i Agencija za odgoj i obrazovanje pozivaju sve zainteresirane nastavnike i stručne suradnike u redovnom obrazovanju na predavanje Poteškoće u ponašanju kao posebna obrazovna potreba – kako pomoći nastavnicima da razumiju i podrže učenike kada ponašanje utječe na učenje, autorice Marie Delaney.

Predavanje će se održati u petak, 25. travnja, u 14h u Odjelu za djecu i mladež Gradske knjižnice Zagreb, na adresi Starčevićev trg 4, Zagreb.

Predavanje je na engleskom jeziku uz prijevod. Za sudjelovanje je potrebno prijaviti se na stranici Agencije za odgoj i obrazovanje na http://www.ettaedu.eu/.

Tema predavanja

Nastavnicima može biti teško prepoznati poremećaje u ponašanju koji upućuju na to da učenik ima posebnu obrazovnu potrebu. No često je ponašanje jedini indikator da učenik ima poteškoće u učenju. Na predavanju će biti govora o tipovima ponašanja koje nastavnici smatraju izazovnim i što nam ona mogu reći o potrebama učenika. Posebna će se pažnja posvetiti ponašanju koje može biti znak:

  • poteškoća u pamćenju
  • oštećenog sluha
  • poteškoća u praćenju i pažnji
  • društvenih poteškoća
  • kulturoloških razlika  
  • traume i gubitka u ranim godinama


Također će se razmotriti strategije koje mogu pomoći nastavnicima da rade s ovom djecom u nastavi. 

O predavačici

Marie Delaney je obrazovna psihoterapeutkinja, nastavnica, trenerica i autorica. Niz je godina radila s djecom i mladima s poteškoćama u ponašanju i drugim obrazovnim potrebama, kako u redovnom obrazovanju, tako i u posebnim obrazovnim programima. Predavala je engleski i obučavala nastavnike u mnogim zemljama širom svijeta. Jedna je od autorica online programa British Councila za nastavnike o posebnim obrazovnim potrebama. Autorica je knjiga “Teaching the Unteachable” (Kako podučavati one koje je nemoguće podučavati) i “What can I do with the kid who…” (Što s djetetom koje… ) (Worth Publishing UK). Glavna područja njenog interesa su učenici koje je naizgled nemoguće podučavati, uvođenje terapeutskih ideja u redovno obrazovanje, pomoć nastavnicima da upravljaju vlastitim stresom i zdravljem kako bi mogli podučavati i najizazovnije učenike.