Smjernice za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju

Vrednovanje procesa učenja i ostvarenosti ishoda označava postupke prikupljanja i analiziranja informacija te donošenja profesionalnih procjena o učeničkome učenju i rezultatima učenja.

Učiteljima vrednovanje predstavlja složen proces koji se temelji na poznavanju i razumijevanju:

  • kurikulumima definiranih odgojno-obrazovnih ciljeva, ishoda i očekivanja,
  • mogućnosti, dosega i ograničenja pojedinih pristupa, oblika i metoda vrednovanja,
  • procesa učenja, konteksta učenja i osobitosti učenika.

Savjetovanje sa zainteresiranom javnosti o nacrtu Smjernica za vrednovanje procesa i ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju je otvoreno i dostupno na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/ECon/MainScreen?entityId=12800.

 

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.