Aktivnost je provedena u sklopu Erasmus+ KA220 projekta The Power of AR and VR: Igniting Passion for Learning Through Innovative Technologies.
Na webinaru je sudjelovalo 120 učenika iz šest partnerskih zemalja – Grčke, Litve, Turske, Poljske, Portugala i Hrvatske. Cilj susreta bio je upoznati učenike s primjenom proširene (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u strukovnom obrazovanju. Predstavljeni su primjeri korištenja ovih tehnologija u ugostiteljstvu, turizmu, frizerstvu, kulinarstvu i informatici, uz naglasak na razvoju digitalnih i mekih vještina učenika.

Središnji dio webinara bila je tiha debata (Silent Debate) provedena na digitalnoj platformi Kialo Edu. U šest međunarodnih timova učenici su raspravljali o aktualnim temama:
- Virtual Reality should replace traditional classroom learning
- Using virtual worlds can make our planet more sustainable
- Virtual reality will make real human connections weaker
- Immersive VR games do more harm than good to young people
- Virtual workplaces are the future of employment
- AR and VR technologies pose a serious threat to personal privacy
Kroz pisane rasprave učenici su razvijali kritičko mišljenje, suradnju, komunikacijske i digitalne vještine, stvarajući vizualne mreže argumenata i razmjenjujući ideje s vršnjacima iz drugih zemalja.

Ovaj webinar bio je drugi u nizu zajedničkih online susreta učenika u sklopu projekta, a još jednom je potvrdio kako digitalni alati mogu uspješno povezati učenike različitih struka i kultura te ih potaknuti na kreativno promišljanje o mogućnostima primjene novih tehnologija u učenju i budućem radu.
Projekt The Power of AR and VR (2024-1-PL01-KA220-VET-000243150) promiče inovativne pristupe učenju i razvoj digitalnih kompetencija u strukovnom obrazovanju. Više informacija dostupno je na mrežnoj stranici projekta.