prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Stručno usavršavanje u Finskoj

U organizaciji Europass Teacher Academyje, od 4. do 9. prosinca 2023. učitelj Luka Torma iz OŠ Fran Koncelak Drnje pohađao je tečaj u Finskoj.

Erasmus akreditacija

U organizaciji Europass Teacher Academyje učitelj Luka Torma iz OŠ Fran Koncelak Drnje pohađao je tečaj u Finskoj. Od 4. do 9. prosinca 2023. gdje je bio održan tečaj vezan uz poboljšanje kvalitete nastave Geografije. Sudjelovanje mu je omogućila Erasmus akreditacija, koju škola ima do 2027. godine.

Suradnička učionica

Na edukaciji pod nazivom The Collaborative Classroom: Teachers as Coaches, Classrooms as Teams sudjelovalo je ukupno 15 polaznika. Polaznici su bili iz Portugala, Rumunjske, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke, Mađarske, Španjolske i Hrvatske. Tema tečaja bio je inovativan pristup obrazovanju, različit od klasičnog. Učitelji imaju ulogu trenera koji ne prenosi samo znanje učenicima. Prenose vještine stjecanja znanja kao što su dijalog, intervju, suradnja i suradničko učenje.

Ishodi tečaja

Ishodi učenja koji su se poticali ovim tečajem: steći jasno razumijevanje kreativnog procesa kroz praktičnu primjenu; iskusiti učinkovitije komunikacijske sposobnosti i tehnike; proširiti mogućnosti suradnje u razredu i poticati ih u svim aspektima školske zajednice; doživjeti istinsko međunarodno iskustvo izgradnje tima. Veliki je naglasak, također, bio i na motivaciji učenika, uređenju i stvaranju pozitivnog radnog okruženja u školi i učionici. Sve aktivnosti bile su interaktivnog karaktera, od sudjelovanja u otvorenim diskusijama, radovima u skupini ili paru do istraživačkog rada i intervjuiranja građana Helsinkija. Takav način rada omogućio je dublje povezivanje grupe, dijeljenje osobnih iskustava te zajedničko promišljanje o mogućim rješenjima određenih problema.

Osobni doživljaj

„Tečaj je bio izuzetno inspirativan, zbog različitog pristupa obrazovanju, gdje nije toliko bitan rezultat koliko sam proces i put do rezultata te vještine stečene pri istom. Ističe se važnost timskog rada te važnost doprinosa i odgovornosti svakog člana tima pri istraživanju i učenju. Učitelj nije u središtu odgojno – obrazovnog procesa, već je učenik taj koji u središtu, dok je učitelj moderator i trener koji usmjerava učenike u procesu stjecanja potrebnih znanja i vještina.“ učitelj Luka Torma

 

Autor članka: Luka Torma, učitelj geografije