prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Erasmus iskustvo s Madeire: obrazovanje za održivi život

Erasmus iskustvo s Madeire: obrazovanje za održivi život

U razdoblju od 7. prosinca 2025. do 12. prosinca 2025. učitelj Luka Torma iz OŠ Fran Koncelak Drnje, u sklopu Erasmus akreditacije, pohađao je tečaj organiziran od strane Learning Together pod naslovom Obrazovanje za održivi život. Tečaj se održao u gradu Funchal na otoku Madeiri koji politički pripada Portugalu, a nalazi se u Atlantskom oceanu.

Jedan poziv – snažna poruka

Jedan poziv – snažna poruka

Učenici 3.a razreda Gimnazije Vukovar sudjelovali su u akciji Zaklade Ana Rukavina „Želim život“. Na satu razrednika pozvali su humanitarni broj i time podržali rad Zaklade. Svojim činom izrazili su solidarnost s oboljelima. Sudjelovanje u ovakvim akcijama potiče kod mladih empatiju, odgovornost i svijest o važnosti pomaganja drugima.

Božićne zvijezde – svjetlost koja spaja velike i male

Božićne zvijezde – svjetlost koja spaja velike i male

U predbožićno vrijeme OŠ Ivana Lovrića ispunila je posebna radost – održana je radionica Sjaj malih zvijezda, u kojoj su učenice osmih razreda postale mentorice polaznicima predškolske skupine vrtića Bili cvitak, PO Ljiljan. Radionica je bila osmišljena kao susret igre, stvaranja i učenja, uz toplu priču o Albertini, Maši i anđelima.

Digitalni detoks i mindful korištenje tehnologije

Digitalni detoks i mindful korištenje tehnologije

U pregledom članku prikazan je primjer dobre prakse izvanučioničke nastave iz Informatike u 8. razredu Osnovne škole Popovac, usmjeren na razvoj digitalne ravnoteže, kritičkog mišljenja i mindful korištenja tehnologije.

Božić u knjizi

Božić u knjizi

Božić je vrijeme topline, zajedništva i priča koje se pamte. U svijetu prepunom ekrana, brzih informacija i kratkih sadržaja, knjiga u blagdanskom razdoblju može postati tiho, ali moćno mjesto susreta – između djece i roditelja, učitelja i učenika, priče i mašte.