Učenici i nastavnici sudjelovali su u izradi adventskih vijenaca, panoâ, prigodnih ukrasa i dekoracija kojima su uređeni hodnici i zajednički prostori škole. Posebna pažnja posvećena je korištenju ručno izrađenih elemenata, čime se poticala kreativnost, preciznost i odgovoran odnos prema zajedničkom prostoru.
U sklopu blagdanskih aktivnosti organiziran je i prigodni štand na kojem su predstavljeni proizvodi Učeničke zadruge Ruđerica. Učenici su na taj način imali priliku razvijati poduzetničke kompetencije, komunikacijske vještine i osjećaj odgovornosti kroz praktičan rad i prezentaciju vlastitih proizvoda.
Dodatnu vrijednost aktivnostima dalo je i božićno uređenje vrata Kozmetičkog praktikuma, koje je osmišljeno u skladu s estetikom i strukom učenika. Ovim pristupom učenici su primijenili stručna znanja u uređenju školskog prostora te doprinijeli njegovoj vizualnoj prepoznatljivosti.

Središnji dio blagdanskog uređenja predstavlja božićni bor postavljen u holu škole, ukrašen ručno izrađenim ukrasima i svjetlosnim dekoracijama. Bor je postao vizualna središnja točka prostora te element koji doprinosi pozitivnoj atmosferi i identitetu škole u blagdanskom razdoblju.
U realizaciji svih aktivnosti sudjelovala su stručna vijeća škole, čime je ostvarena suradnja različitih nastavnih područja i omogućeno uključivanje većeg broja učenika. Ovakav način rada potiče interdisciplinarni pristup, razmjenu ideja i aktivno sudjelovanje u školskim projektima.
Provedene aktivnosti doprinijele su razvoju kreativnih, socijalnih i organizacijskih vještina učenika, jačanju osjećaja pripadnosti školskoj zajednici te stvaranju poticajnog i ugodnog školskog okruženja. Blagdansko uređenje škole tako je prepoznato kao primjer dobre prakse u povezivanju odgojno-obrazovnih ciljeva s praktičnim i estetskim aktivnostima.
Autorica teksta: Gordana Popović, prof.