prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Blagdansko uređenje škole kao primjer dobre prakse

U razdoblju adventa Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića iz Osijeka provela je niz aktivnosti usmjerenih na uređenje školskog prostora i stvaranje ugodnog blagdanskog ozračja. Aktivnosti su osmišljene kao dio poticanja kreativnosti, estetskog izražavanja i aktivnog sudjelovanja učenika u životu škole.

Učenici i nastavnici sudjelovali su u izradi adventskih vijenaca, panoâ, prigodnih ukrasa i dekoracija kojima su uređeni hodnici i zajednički prostori škole. Posebna pažnja posvećena je korištenju ručno izrađenih elemenata, čime se poticala kreativnost, preciznost i odgovoran odnos prema zajedničkom prostoru.

U sklopu blagdanskih aktivnosti organiziran je i prigodni štand na kojem su predstavljeni proizvodi Učeničke zadruge Ruđerica. Učenici su na taj način imali priliku razvijati poduzetničke kompetencije, komunikacijske vještine i osjećaj odgovornosti kroz praktičan rad i prezentaciju vlastitih proizvoda.

Dodatnu vrijednost aktivnostima dalo je i božićno uređenje vrata Kozmetičkog praktikuma, koje je osmišljeno u skladu s estetikom i strukom učenika. Ovim pristupom učenici su primijenili stručna znanja u uređenju školskog prostora te doprinijeli njegovoj vizualnoj prepoznatljivosti.

Središnji dio blagdanskog uređenja predstavlja božićni bor postavljen u holu škole, ukrašen ručno izrađenim ukrasima i svjetlosnim dekoracijama. Bor je postao vizualna središnja točka prostora te element koji doprinosi pozitivnoj atmosferi i identitetu škole u blagdanskom razdoblju.

U realizaciji svih aktivnosti sudjelovala su stručna vijeća škole, čime je ostvarena suradnja različitih nastavnih područja i omogućeno uključivanje većeg broja učenika. Ovakav način rada potiče interdisciplinarni pristup, razmjenu ideja i aktivno sudjelovanje u školskim projektima.

Provedene aktivnosti doprinijele su razvoju kreativnih, socijalnih i organizacijskih vještina učenika, jačanju osjećaja pripadnosti školskoj zajednici te stvaranju poticajnog i ugodnog školskog okruženja. Blagdansko uređenje škole tako je prepoznato kao primjer dobre prakse u povezivanju odgojno-obrazovnih ciljeva s praktičnim i estetskim aktivnostima.

Autorica teksta: Gordana Popović, prof.