CARNET webinari: Dvosmjerna komunikacija u virtualnom okruženju i Informativno o implementiranoj mrežnoj infrastrukturi

Prošli smo tjedan odgovorili na osnovna pitanja o osiguranju i praćenju nastave u virtualnom okruženju, kreiranju i upravljanju timovima, ali i tips&tricks za zadatke, sastanke i Whiteboard.

Ako ste zbog ostalih obveza propustili webinar „MS Teams – priprema, pozor, timovi su tu“, a zanima vas o čemu smo pričali, snimku možete vidjeti ovdje.

Sljedeći tjedan donosimo nove i zanimljive teme i pozivamo vas da odvojite svoje vrijeme kako biste poslušali webinare CARNET-ovih stručnjaka.

Webinar: Dvosmjerna komunikacija u virtualnom okruženju

U utorak, 19. listopada 2021. godine, u 13 sati nastavljamo edukaciju korisnika webinarom „Dvosmjerna komunikacija u virtualnom okruženju“.

Virtualno okruženje podrazumijeva različite izazove prilikom komunikacije i suradnje, kako u sinkronom tako i u asinkronom okruženju. Na webinaru će biti riječi o tome kako prevladati navedene izazove, odnosno kako ostvariti učinkovitu komunikaciju s učenicima u kontekstu online i mješovite nastave. Također, bit će navedeni primjeri primjene jednostavnih digitalnih alata putem kojih učenicima možemo pružiti učinkovite povratne informacije o njihovom radu.

Svi zainteresirani za sudjelovanje na webinaru trebaju:

  1. Prijaviti se putem aplikacije EMA, najkasnije do početka webinara.
  2. Na dan održavanja webinara, prijaviti se u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr i potom pristupiti webinaru putem Microsoft Teams live events alata.

Dostupne je snimka webinara: „Dvosmjerna komunikacija u virtualnom okruženju“: https://meduza.carnet.hr/index.php/media/watch/28402.

 

Webinar: Informativno o implementiranoj mrežnoj infrastrukturi

U četvrtak, 21. listopada 2021. godine, u 13 sati nastavljamo edukaciju korisnika sa sedmim webinarom u nizu pod nazivom “Informativno o implementiranoj mrežnoj infrastrukturi“.

U webinaru se planira predstavljanje aktualnosti i dosad odrađenih aktivnosti koje se povezuju uz unaprjeđenje mrežne infrastrukture na školama kroz projekt e-Škole. Na ovom informativnom webinaru, koji je namijenjen nastavnicima koji se žele upoznati s implementiranom opremom u sklopu projekta (početnici), ali i svima zainteresiranima, bit će prikazano stanje projektnih aktivnosti i opremanja škole suvremenom mrežnom opremom, od statusa izgradnje pasivne mrežne infrastrukture do implementacije aktivne mrežne opreme.

Svi zainteresirani za sudjelovanje na webinaru trebaju:

  1. Prijaviti se putem aplikacije EMA, najkasnije do početka webinara.
  2. Na dan održavanja webinara, prijaviti se u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr i potom pristupiti webinaru putem Microsoft Teams live events alata.

Nakon prijave u MS Teamse sa svojim elektroničkim identitetom i sudjelovanjem u webinaru, sudionici ostvaruju pravo na potvrdu o sudjelovanju.

Na portalu CARNET Meduza možete pogledati kratku videouputu za prijavu u MS Teams/MS Live Event/Web.

Pozivamo Vas da posjetite i CARNET-ovu mrežnu stranicu Nastava na daljinu na kojoj smo arhivirali dosadašnje webinare i dodatne sadržaje iz nove serije CARNET-ovih webinara za učitelje i nastavnike.