prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva

Ovu školsku godinu, u razdoblju od devet tjedana, učenici osmih razreda Osnovne škole “August Cesarec” iz Ivankova sudjelovali su međunarodnom projektu “Čarobna interkulturalna mreža prijateljstva”, petom modulu, čija je tema bila Kaleidoskop vrlina.

Učenici su pred sobom imali devet zadataka u kojima su trebali obraditi devet vrlina: radoznalost, samopouzdanje, odgovornost, originalnost, upornost, povjerenje, odlučnost, snalažljivost, kreativnost. Tijekom projekta učenici su se povezivali s različitim vršnjačkim skupinama, predstavljali ideje i rješenja zadataka te originalne darove koje su razmijenili s vršnjacima iz Donjega Vakufa. Projekt je započeo online debatom u kojem su raspravljali o radoznalosti, a zaključili su da je radoznalost nužan preduvjet učenja. Učenici su izradili i plakat o radoznalosti.

Temu samopouzdanja obradili su izrađujući digitalnu knjigu u kojoj su predstavili poznate sportaše koje su ostvarile svjetski uspjeh zahvaljujući samopouzdanju. Istražujući odgovornost, učenici su izrađivali prezentacije o poznatim znanstvenicima koji su svojim postignućima zadužili svijet radeći za dobrobit i očuvanje našega planeta. Zaključili suo da je odgovornost opstanka  na svakom pojedincu. Originalnost su prikazali izradom originalnih straničnika koje su razmijenili s vršnjacima iz Bosne i Hercegovine. Upornost su predstavili izradom plakata o poznatim osobama koje su ostvarile velike uspjehe zahvaljujući upornosti.

Važnost povjerenja iskusili su u šestom zadatku u kojem je zajedničkoj igri pobijedio tim koji je ostvario najbolju suradnju i povezanost. Odlučnost su predstavili izradom prezentacija o spomenicima hrvatske pismenosti koje su međusobno prezentirali i komentirali. Važnost snalažljivosti shvatili su opisujući zamišljeno putovanje u budućnost. U zadnjem zadatku izradili su videozapis s prikazom svih provedenih aktivnosti. Sudjelovanje u projektu ispunilo ih je zadovoljstvom, naučili su o važnosti vrlina te se obogatili novim prijateljstvima.