prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Dani medijske pismenosti 2024.

Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018.

Do sada je u sklopu Dana medijske pismenosti održano ukupno više od 1830 događanja s više od 100 tisuća sudionika. Prošlogodišnji, 6. Dani medijske pismenosti po mnogočemu su bili rekordni: održano je više od 605 događanja s više od 30 tisuća sudionika u 185 gradova i mjesta, a na filmski natječaj prijavljeno je 77 filmova djece i mladih.

7. Dani medijske pismenosti održat će se od 22. do 28. travnja 2024., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga.

Pozivamo sve odgojno-obrazovne ustanoveknjižnice, kina, medije, udruge i druge društvene dionike da nam se i ove godine pridruže u promicanju medijske pismenosti te organiziraju predavanja, radionice, okrugle stolove, filmske projekcije i druge aktivnosti – uživo ili putem interneta. Na portalu medijskapismenost.hr, koji je i glavna komunikacijska platforma Dana medijske pismenosti, bit će do kraja ožujka objavljen obrazac putem kojeg će svi organizatori moći prijaviti svoje događaje, koji će zatim biti i najavljeni u Rasporedu događanja.

Važan aspekt Dana medijske pismenosti je i razvoj i objavljivanje materijala za medijsko obrazovanje. Tako su na našem portalu za besplatno preuzimanje već dostupna 33 obrazovna materijala i 30 videolekcija, koji su do sada preuzeti ukupno više od milijun puta. Na temelju tih materijala, namijenjenih odgojiteljima, nastavnicima, knjižničarima i drugim edukatorima te roditeljima, mogu se organizirati radionice za djecu i mlade, njihove roditelje, ili pak osobe treće životne dobi, kao i pokrenuti razgovori o medijima u obitelji. Prošle godine objavljena su i 3 digitalna edukativna kvizova o društvenim mrežama i mentalnom zdravlju, namijenjena izravno mladima.

Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom svake godine organiziraju i filmski natječaj za osnovnoškolce i srednjoškolce, a ovog puta naziv natječaja je “Priče s interneta: Inspirirano stvarnim događajima“.

 

Vijest je u potpunosti prenesena s mrežnih stranica Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće.