prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning projekt “e-Kids Learn Together” kao nastavak rada na Erasmus+ KA1 projektu “E-KIDS”

Erasmus+ KA1 projekt Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca uspješno se provodi i kroz eTwinning projekt “e-Kids Learn Together”. Ovaj cjelogodišnji međunarodni projekt okuplja učenike i učitelje iz deset europskih država koji kroz predstavljanje tradicije, običaja, znamenitosti i prirodnih ljepota svojih država kod učenika razvijaju svijest o važnosti prihvaćanja kulturnih razlika, ali i uočavanje svih sličnosti koje dijelimo.

U školi u tijeku je provedba KA1 Erasmus+ projekta “E-KIDS” (Edukacija za Kreativnost, Inovaciju, Digitalizaciju i Socijalne vještine). Nakon uspješno odrađenih osam mobilnosti učitelja, naučene metode poučavanja učitelji uspješno primjenjuju u svom svakodnevnom radu s učenicima.

Jedan od uspješnih primjera primjene suvremenih metoda poučavanja je Izvannastavna aktivnost “E-KIDS Lab” pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Lidije Škrlec. U suradnji s učiteljicom engleskog jezika Anom Katruša iz Osnovne škole Kralja Tomislava iz Našica pokrenut je eTwinning projekt pod nazivom “e-Kids Learn Together”. Ovaj cjelogodišnji projekt pokrenut je u listopadu 2021 godine. Planirano trajanje projekta je do lipnja 2022. godine. U projektu sudjeluje 20 učitelja iz 10 europskih država (Poljska, Portugal, Italija, Turska, Sjeverna Makedonija, Slovenija, Litva, Armenija, Rumunjska i Hrvatska). Osnovni cilj projekta je upoznati različite europske zemlje, njihovu povijest, znamenitosti, običaje, tradiciju, priče i legende. Uz navedeno, projektom se razvijaju digitalne vještine učenika i učitelja.Logo projekta

Sudionici projekta svaki mjesec izrađuju prezentacije na dogovorenu temu koristeći digitalne alate (Adobe Spark Presentation, Sway, Sutori, Bookcreator) koji su pogodni za suradnju i zajednički rad učenika na projektu. Teme su dogovorene na zajedničkom sastanku svih sudionika u studenom kada je proglašen pobjednika natjecanja u izradi loga projekta. Rad na projektu uključuje izradu prezentacije kojima učenici predstavljaju svoju zemlju. Za svaku temu učitelji su podijeljeni u timove po četvero te oni dijele svoje prezentacije na Twinspaceu projekta i zatim jedan od učitelja, zajedno sa svojim učenicima, izrađuje digitalni kviz koristeći sve informacije koje su članovi tima predstavili. Alati u kojima se izrađuju kvizovi su Wordwall, Quizizz, Kahoot i Wizer.Me. Svaki tim proglašuje pobjednika kviza koji dobiju prigodnu diplomu. Svaki tim se sastoji od sudionika iz različitih zemalja.

Odabrani način rada omogućuje suradnju svih sudionika projekta te se učenicima kroz prezentacije i kvizove približavaju značajke drugih država. Vrlo je važno kod učenika razvijati kulturnu svijest i važnost prihvaćanja kulturnih razlika, ali i uočavanje sličnosti koje dijelimo. Uz navedeno, učenici razvijaju digitalnu pismenost, komunikacijske vještine i suradnju, kreativnost, te pismenost na engleskom jeziku. Svi rezultati projekta prikazani su na Twinspaceu projekta.