Projekt su osmislile i po prvi puta na eTwinning platformu postavile prijateljice i kolegice Marina Arambašić iz Osnovne škole Ladimirevci i Ivana Rendulić iz Osnovne škole Lipovac.
Cilj projekta je raznim aktivnostima poticati ugodnu i opuštenu atmosferu u razredu koja će biti stalan poticaj učenicima. Odabranim kreativnim aktivnostima, kroz sve godine trajanja projekta, projektni partneri pridonose izgradnji samopouzdanja učenika, pozitivnoj razrednoj atmosferi i pripadnosti skupini. Kroz projekt projektni partneri, prema cilju, razvijaju spontano i kreativno izražavanje misli i osjećaja pri učenju i rješavanju problema, utječu na osnaživanje učenika i otkrivanje njihovih talenata. Projekt se kroz opuštenu razrednu atmosferu provodi u razrednim odjelima i produženom boravku osnovnih škola kao i skupinama predškolskog odgoja.
I u ovoj nastavnoj godini projekt Moja kreativna i zabavna učionica bio je aktivan na eTwinning platformi i pod pokroviteljstvom Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono.
Autorici projekta Marini Arambašić iz OŠ Ladimirevci pridružila se Jelena Babić iz OŠ “Milić Rakić Mirko” Prokuplje iz Republike Srbije kako bi projekt mogli aplicirati i za europske oznake kvalitete. Projekt Moja kreativna i zabavna učionica je u nastavnoj 2024./2025. okupio 35 nastavnika iz 3 europske države.
Svoje aktivnosti partneri su podijelili na osam tema koje su poticale na kreativnost, istraživanje, bilježenje i suradnju, a o kojima su izvještavali u okviru Twinspacea.
Teme na kojima su partneri zajednički radili su:
- Vrata, prozori i tematsko uređenje moje učionice
- Razredni panoi
- Kreativne igrolike aktivnosti
- Kreativno – digitalno – zabavno
- STEMajmo od malena
- Od krpice do lutkice
- Domaćinstvo
- Zeleni kutak
Po prvi puta, u okviru projekta Moja kreativna i zabavna učionica, proveden je i 1. Kreativan natječaj “Put pod noge” kojemu je cilj poticanje dječje kreativnosti i istraživačkog učenja. Natječaj su osmislile i pokrenule Marina Arambašić i Ivana Kuna iz Osnovne škole Ladimirevci u koji se uključilo 11 timova iz 9 osnovnih škola iz Republike Hrvatske i Republike Srbije.
U tijeku su evaluacije i pisanje završnih projektnih izvješća, no svi projektni partneri dijele mišljenje kako učenici koji se osjećaju sigurno i prihvaćeno u razredu lakše uče i uspješniji su u školskom radu što je i sam cilj projekta. Kako učitelj može stvoriti pozitivnu klimu i pružiti poticajno okruženje za učenje? – vjerujemo kako ćemo učiti od naših partnera i u narednoj projektnoj godini.