Veliko je pitanje u promišljanju nastavničke struke „Kako izaći iz okvira sadašnjeg djelovanja u nastavi i generirati nove ideje?

Veliko je pitanje u promišljanju nastavničke struke „Kako izaći iz okvira sadašnjeg djelovanja u nastavi i generirati nove ideje?
Učenici posebnog razrednog odjela OŠ Fran Franković iz Rijeke ove su godine pokazali upravo to kroz niz aktivnosti koje su uljepšale prosinac.
Tri učenice 8. a razreda OŠ „August Cesarec“ iz Ivankova drugu godinu za redom sudjelovale su na ovom natjecanju.
Kako povezati božićne blagdane s programiranjem? Vrlo jednostavno! U sklopu EU tjedna programiranja (EU Code Week) pokrenuta je kampanja Coding@Christmas koja poziva edukatore i učenike diljem Europe da spoje kreativnost s kodiranjem.
Ove godine Srednju školu Isidora Kršnjavoga Našice predstavljaju dva tima na 6. Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije koje organiziraju Ekonomski fakultet Osijek i Institut Andizet.
Učenice osmih razreda OŠ “Dobriša Cesarić” iz Osijeka Lorena, Nikolina i Tena zajedno s mentoricom Ljiljanom Štanfelj i ove godine su se prijavili na 6. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije.
U sklopu Erasmus+ projekta “4C čarolija” učiteljica Kristina Mijandrušić Ladavac iz Osnovne škole Pazin sudjelovala je na tečaju u Lisabonu.
Uvijek je izazov pronaći nove načine za motiviranje učenika, osobito kada je riječ o čitanju lektire, koju mnogi doživljavaju kao obvezu, a ne kao užitak. Školska tema “Budimo kreativni” iz 2021. godine potaknula je promišljanje o kreativnosti u pristupu lektiri, što je inspiriralo učiteljicu Osnovne škole Brajda, Anu Kurilić, da osmisli školski projekt “Lektira bez papira”.
Učenici 7. a razreda Osnovne škole „Ljubo Babić“ u Jastrebarskom 14. 3. 2024. odradili su projektni zadatak „Dan broja π“. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili kreativne sposobnosti, a uz sve navedeno saznali da se broj Pi pojavljuje u mnogim matematičkim i znanstvenim kontekstima: geometriji, statistici, fizici.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja sufinanciralo je projekte za rad s darovitim učenicima u osnovnim i srednjim školama tijekom školske godine 2023./2024., dodijelivši više od 370 tisuća eura za 146 škola.