Projekt je imao za cilj potaknuti učenike na istraživanje i očuvanje lokalne materijalne i nematerijalne kulturne baštine kroz suvremene digitalne alate i gamifikaciju sadržaja. Sudionici su proučavali povijesne spomenike, znamenitosti, stare običaje, legende i mitove svojega kraja, a zatim su na temelju prikupljenih informacija osmislili priče, likove i vizualne predloške za mobilnu igricu te sve preveli na engleski i njemački jezik.
Poseban naglasak bio je na planiranim ishodima a to su: obrazovni ishod kroz koji su učenici razvili sposobnosti istraživanja, kritičkog mišljenja, digitalne pismenosti i kreativnog izražavanja. Posebna pozornost bila je posvećena povezivanju nastavnih sadržaja iz povijesti, likovne umjetnosti, informatike i hrvatskog jezika u kontekstu stvarnog projekta; kulturna osviještenost: Sudionici su upoznali vrijedne, često zaboravljene aspekte lokalne baštine – od arheoloških lokaliteta i srednjovjekovnih sakralnih građevina do usmenih predaja i narodnih vjerovanja.
Time su učili o važnosti očuvanja kulturnog identiteta i baštine; razvoj međupredmetnih i međugeneracijskih kompetencija: Projekt je potaknuo suradnju između osnovnoškolaca i srednjoškolaca, kao i između različitih škola. Učenici su razvijali vještine timskog rada, komunikacije, empatije i zajedničkog donošenja odluka; kreativni ishod: U likovnim radionicama nastali su originalni crteži, skice i prijedlozi izgleda likova, okruženja i zadataka u igri.
Kreativnost učenika bila je ključna u davanju života starim pričama na način koji je blizak današnjoj publici; tehničko-digitalni ishod: Učenici su upoznali proces razvoja računalnih igara – od konceptualnog dizajna i pripreme sadržaja do rada s profesionalnim IT timom. Naučili su kako ideja postaje digitalni proizvod, čime su se otvorile i mogućnosti za buduće karijere u kreativnim i tehnološkim industrijama.

Učenici su kroz projekt usvojili znanja iz područja povijesti, kulturne antropologije, dizajna i digitalne pismenosti, a posebnu pažnju posvetili su interpretaciji lokalnih legendi, poput priče o Andrijinoj pošti, Gradini ili svetim mjestima duž obale. Njihove ideje i crteži služili su kao temelj za izradu igre koju programski razvija IT tvrtka Stellar Prime.
Projekt je pokazao kako se suradnjom obrazovnih ustanova, stručnjaka i lokalne zajednice može na inovativan način očuvati kulturna baština i približiti je mladim generacijama kroz tehnologiju koja im je bliska. Završna prezentacija projekta planirana je u suradnji s Gradskim muzejom Makarska krajem kolovoza 2025. u Makarskoj, gdje će učenici predstavili svoje radove, a sudionici će imali priliku isprobati demo verziju igre.
Igrica na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku će besplatno biti dostupna za mobilne uređaje s ciljem promocije kulturnog turizma te jačanja lokalnog identiteta među mladima i posjetiteljima regije. Zahvaljujući donacijama Ministarstva, TZ Brela, Općine Brela te Grada Makarske ove godine se projekt Gamifying Heritage istaknuo kao primjer dobre prakse povezivanja škole i lokalne zajednice, te kao inspirativan način kako kulturnu baštinu približiti mladima kroz tehnologiju koja im je bliska.