Cilj izložbe bio je povezati nastavu engleskog, njemačkog i talijanskog jezika s hrvatskom poviješću, likovnom kulturom i medijskom pismenošću te potaknuti učenike na istraživački, kreativni i suradnički rad. Projekt je osmišljen kao primjer projektnog i istraživačkog učenja, u kojem su učenici aktivno sudjelovali u svim fazama rada – od prikupljanja informacija i provjere izvora do izrade i prezentacije materijala.
U sklopu izložbe predstavljeni su raznovrsni učenički radovi: vremenske lente, infografike, stripovi, umjetnički radovi, slagalice te videozapisi na temu kralja Tomislava, njegove krunidbe, svakodnevnog života u srednjem vijeku i vojne moći tadašnje hrvatske države. Poseban dio izložbe bio je posvećen medijskoj pismenosti, gdje su učenici istraživali povijesne izvore te razlikovali povijesne činjenice od mitova povezanih s kraljem Tomislavom.Temom činjenica i mitova učenici su se dodatno bavili i u okviru eTwinning projekta UNITED.

Izložba je imala izražen višejezični karakter – dio sadržaja bio je izrađen na engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku, čime su učenici razvijali jezične i interkulturne kompetencije. Posebnu pažnju privukli su likovni radovi inspirirani kraljem Tomislavom i glagoljicom, kao i kreativni foto-kutak, u kojem su učenici sudjelovali u natječaju za najbolju fotografiju koristeći srednjovjekovne rekvizite.
Razgledavanje izložbe bilo je organizirano uz pomoć bingo kartica sa zadatcima, koje su poticale učenike na aktivno promatranje izložaka i pronalaženje odgovora na različitim mjestima u izložbenom prostoru.Kako je sve to izgledalo, možete pogledati na ovom linku. Projekt je pokazao kako se povijesni sadržaji mogu uspješno integrirati u nastavu stranih jezika te kako učenici kroz ovakav oblik rada razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost, jezične i digitalne vještine.