Nagrada se dodjeluje za promicanje medijske pismenosti i razvijanje medijskih kompetencija djece i mladih u školskoj godini 2024./2025. i to u predškolskom odgoju, osnovnoj školi i srednjoj školi.
Prijave za nagradu “Medijski Sokrat” mogu slati ravnatelji odgojno-obrazovnih institucija ili sami kandidati, odgojno-obrazovni djelatnici koji su u protekloj odgojno-obrazovnoj/školskoj godini proveli aktivnosti iz područja medijske pismenosti s predškolcima ili učenicima.
Aktivnosti uključuju jedan nastavni sat ili radionicu na jednu od tema medijske pismenosti, izvannastavne ili odgojno-obrazovne aktivnosti o medijskoj pismenosti, satove razrednika ili roditeljske sastanke o medijskoj pismenosti, druge vrtićke ili školske projekte o medijskoj pismenosti, izradu multimedijalnih sadržaja zajedno s djecom ili učenicima o medijskoj pismenosti, javno dostupne webinare o medijskoj pismenosti namijenjene za osnaživanje djece, učenika, učitelja i roditelja. Ako je kandidat proveo veći broj aktivnosti, sve može priložiti u prijavi.
Uz prijavu je potrebno priložiti i materijale i snimke koje potvrđuju aktivnost te ravnateljevo pismo potvrde o održanoj aktivnosti.
Dobitnik nagrade “Medijski Sokrat2 u svakoj od tri kategorije dobit će novčanu nagradu od 150 eura, individualno savjetovanje i mentorski rad s najistaknutijim stručnjacima u području medijske pismenosti u Hrvatskoj za kreiranje edukacija u školskoj godini 2025./2026. te besplatno sudjelovanje u aktivnostima Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu predviđenima za odgojno-obrazovne djelatnike.
O dobitnicima nagrade odlučivat će stručnjaci iz akademskog i obrazovnog sektora: izv. prof. dr. sc. Lana Ciboci Perša, prof. dr. sc. Danijel Labaš, prof. dr. sc. Tamara Gazdić-Alerić, prof. dr. sc. Igor Kanižaj i izv. prof. dr. sc. Marina Gabelica.
Rok za prijave je 10. rujna 2025., a sve informacije o nagradi i načinu prijave možete pronaći na poveznici: https://djecamedija.org/medijski-sokrat/
Tekst je u potpunosti prenesen s mrežnih stranica Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće.